Amfetamientje Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) hey net ff nieuwe sig gemaakt : rate maar los als het kan EDIT : Lars is dus me echte naam, plantebak was te groot werd niet zo mooi en zo kan ik het ook nog op andere forum gebruiken Bewerkt: 24 februari 2007 door Plantebak Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 In de text "lars" Zijn een aantal pixels zichtbaar. Verder mooi met licht gewerkt, En prima agtergrond. Alleen die text is dus een minpuntje (voor mij dan) 7/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Het eerste wat me opvalt is de echte Halo-sfeer in de Sig, dat vind ik althans, maar dat lijkt me logisch. Maar door die scanlines die erdoorheen zitten geeft het een goed extra effect, al vind ik de links van de render een beetje te veel opvallen, wat een minpuntje is. Het komt waarschijnlijk omdat dat gedeelte van de Sig donkerder is dan het andere aan bijvoorbeeld de rechterkant. Verder passen de kleuren van achtergrond en render goed bij elkaar, alleen die van de tekst is dan wat minder, want dat zwart-witte vind ik echt minder goed bij de rest passen. Dan de tekst zelf verder besproken, ik zie dat je het Halo-lettertype hebt gebruikt, wat natuurlijk bij deze Sig heel bijpassend is. Alleen dan de kleur wat ik net ook al zei, die vind ik minder goed. Een andere kleur, of een effect als 'Soft Light' zou de Sig denk ik wat mooier hebben gemaakt. Daarbij vind ik de tekst eigenlijk ook te groot gemaakt, en het staat voor mij ook niet echt op de goede plaats. Dat komt doordat het logo van Halo 3 ook op dezelfde hoogte staat volgens mij. Je zou de tekst dus wat kleiner kunnen maken, van kleur kunnen veranderen en dan bijvoorbeeld linksonder in de hoek plaatsen. Over het algemeen vind ik hem dus wel redelijk.. Cijfers Eerste indruk: ................ 7.5 Achtergrond: ................. 8 - Brush enz: ..................... 8.3 - Overige dingen: ............. 7.8 Kleuren: ......................... 7.7 - Zelfde kleuren: .............. 8 - Overige dingen: ............. 7.5 Render: .......................... 7.4 - Plaatsing: ...................... 7.5 - Inblenden: ..................... 7.8 - Overige dingen: ............. 7 Tekst: ............................ 6.3 - Lettertype: .................... 8 - Plaatsing: ...................... 6 - Overige dingen: ............. 5 (kleur) Originaliteit: .................. 7.8 - Stijl van Sig: .................. 8 - Vernieuwend: ................ 7.5 Algehele indruk: ............ 7.3 Eventuele bonus: ........... - Aantal sterren: .............. Eindresultaat: ................. 7.4 [Edit] Onder het raten is de tekst blauw gemaakt zie ik, al vind ik het nog steeds niet bijpassend bij de rest van de kleuren... ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Bewerkt: 24 februari 2007 door Froodooo Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ja klopt 2 sec later toen ik het gepost had zag ik dat ook en heb ik het ff veranderd. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 *BUMB* nog meer raters plz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.