60 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) weet iemand een leuke/goede site waar véél in-game screen staan van vcs. ik bedoel geen oficieele want die kan ik allemaal al alvast bedankt mensuhhh 60 EDIT: ja sorry summerbase ik heb gewoon zovéél zin in om die game te bekijken en te spelen Bewerkt: 24 februari 2007 door 60 Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Je hebt al enorm veel screens aangevraagt en wacht nou maar gewoon tot het 9 maart is. Overgens staan er al heel veel screens ook op 'WikiGTA'. En ik vindt dit ook niet een vraag dat een heel topic waard is, maar goed, mocht iemand echt een site hebben waar veel screens op staan dan mag hij dat hier posten. Meer discussies, of aanvragen voor screens zijn niet toegestaan bij deze. Dat kun je in je andere topic doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.