nick_willems Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 bij mij millie ook nooit meer thuis nadat ik haar die dubbelsited dildo heb gegeven ook niet tussen die tijden Reageren
volvoboy Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Ik denk dat iedereen op school zit of slaapt ik kan nu toevallig op school op de computer:P Maar ik wil het ook wel weten Reageren
lepertum Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Ja, was ook net op school, had natuurlijk weer een deel van de les gemist :rolleyes: Reageren
Nith Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 kan je die dildo aan millie geven dan? en hoe dan? Reageren
liltuner Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 ja inderdaad millie is nooit thuis en ik ben al 1000en de keren langs de rijschool gegaan en michelle was er niet,wat moet ik nu doen voor dat racepak Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 kan je die dildo aan millie geven dan? en hoe dan? Hetzelfde als bloemen: selectern en dan op L1 drukken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 bij mij is die michelle er haast nooit meer. in het begin was ze er wel maar nu haast niet meer??? :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.