Jump to content

Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej ! Ik kom niet verder bij de vliegschool ik zie dat iemand anders dat voor me kan doen met behulp van een savegame ofz ho werkt dat precies.

Geplaatst:
Heej ! Ik kom niet verder bij de vliegschool ik zie dat iemand anders dat voor me kan doen met behulp van een savegame ofz ho werkt dat precies.

Nou, dat werkt als volgt: Als jij GTA San Andreas op de PC hebt, kan iemand anders de vliegschool voor jou uitspelen. Het enige wat jij daarvoor hoeft te doen is je savegame op dit forum plaatsen. Hier heb je een quote van mij, waarin ik uitleg hoe je een savegame kan plaatsen:

Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt:

slotsag0.png

Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover:

uploadendg4.png

Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel:

Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b

Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b

Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b

Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b

Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b

Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b

Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b

Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b

Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen:

uploaden2ba7.png

Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent.

Dit kan dus alleen als je GTA San Andreas op de PC hebt, hè. ;)

Succes. :)

Geplaatst:

Ja ik heb GTA op PC heel erg bedankt !

NOg 1 vraag . Je moet aangeven welke versie je van SA hebt hoe kom ik daar agter ?

Geplaatst:

NOg 1 vraag . Je moet aangeven welke versie je van SA hebt hoe kom ik daar agter ?

Quote van Bling:

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Succes. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is te zien bij het opstart scherm van GTA San Andreas.

Versie 1 Er staat niks speciaals in het begin menu van GTA San Andreas.

Versie 1.1 In het begin menu staat Version 1.1 rechts onderaan.

versie 2 In het begin menu staat Version 2 Rechtsonderaan.

Je hebt dit vast nodig voor het laden van Savegame's die wellicht niet geschikt zijn voor jouw versie, ik zet hieronder een post van mij neer die aanvullende informatie geeft indien een Savegame niet werkt.

Weet je wel zeker dat je V2 hebt of een V2 Savegame hebt gebruikt? Ikzelf had eerst namelijk een gedowngrade V2 enkel voor V2. Hierop konden geen V2 Savegame's en ook geen V1 Savegame's op worden afgespeeld. Ik heb toen de volledige data map van V1 gedownload en main.scm en script.img van V1 en V2 in een RAR bestand gedaan. Ik heb mijn volledige data map voor je geupload, standaard V2 geinstalleerd maar ook heel simpel mogelijk om dit te veranderen naar V1. Je plaatst de map heel simpel in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Je moet echter dan wel de andere data map overschrijven. Indien je je V2 wilt veranderen naar V1 ga je nadat je de data map hebt vervangen naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Dan klik je met de rechtermuisknop op SA_V2 en vervolgens op Extract here of Hier Uitpakken. Dit kan ook weer andersom om zo weer V2 te verkrijgen. Op deze manier kan je dus V1 en V2 Savegame's laden.

http://www.plaatjesupload.nl/output/1172197161.jpg

Data map V1 / V2: Download

Veel succes ermee!

Edit: BaasB was me voor :klap:

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Heb je de missies van verdent meadows nodig op verder in het spel te komen ? of zijn het enkel zijmissies?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja natuurlijk zo gauw je de vliegschool uit hebt belt Woozie je op om de missie Fender Ketchup voor hem te halen In Las Venturas

Veel succes!! 8)

Bewerkt: door gino99
Geplaatst:

Ohw als je die allemaal hebt gehaald komt De missie A Home In The Hills en Daarna die missie waarbij je in caligulas palace moet inbreken

Geplaatst:

Ja helaas wel maar de missie die je moet doen zijn niet zo heel lastig alleen Stoaway en N.O.E. waren wel lastig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...