TH3 R34P3R Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets over health en er stond ook iets befor you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Bewerkt: 24 februari 2007 door TH3 R34P3R Reageren
Suburban Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ja dat is waarschijnlijk dat je uitgehongerd bent. dat krijg je als je ee ntijd niets hebt gegeten. dus ga wat eten M.I Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets.Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Ik denk dat je moet eten, en dat je anders uithongert EDIT: Mr. Inferno was me voor... Bewerkt: 24 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ?? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ?? Je hebt lang niets gegeten dus je moet naar de dichtbijzijndste pizzahut gaan en gaan eten . Je krijgt dan een venster dat je moet eten , en als je dat niet doet je uithongerd. Verder moet je dan ook heel mager zijn P.S. De symptomen zijn heel duidelijk te zien Bewerkt: 24 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying???want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat OK bedankt heb net ff gegeten Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat OK bedankt heb net ff gegeten Graag gedaan Voor de volgende keer: Als je geen zin hebt om telkens te moeten eten om niet uit te hongeren, kan je deze cheat gebruiken Nooit meer honger Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X Succes Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Eet vaak om de 1 uur echt tijd. Dan ga je niet snel dood en wordt je niet snel mager . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.