Jump to content

Health?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets.

Iets over health en er stond ook iets befor you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ??

Alvast bedankt,

TH3 R34P3R

Bewerkt: door TH3 R34P3R
Geplaatst:

ja dat is waarschijnlijk dat je uitgehongerd bent.

dat krijg je als je ee ntijd niets hebt gegeten.

dus ga wat eten :bier:

M.I

Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets.

Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ??

Alvast bedankt,

TH3 R34P3R

Ik denk dat je moet eten, en dat je anders uithongert ;)

EDIT: Mr. Inferno was me voor... :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ??

Alvast bedankt,

TH3 R34P3R

Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden :)

Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ??

Alvast bedankt,

TH3 R34P3R

Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden :)

Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ??

Je hebt lang niets gegeten dus je moet naar de dichtbijzijndste pizzahut gaan en gaan eten ;). Je krijgt dan een venster dat je moet eten , en als je dat niet doet je uithongerd. Verder moet je dan ook heel mager zijn :N

P.S. De symptomen zijn heel duidelijk te zien ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying???

want dat stond er toen rechtsboven

Geplaatst:

Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat ;)

Geplaatst:

Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat ;)

OK bedankt :cya: heb net ff gegeten :bonk::puh:

Geplaatst:

OK bedankt :cya: heb net ff gegeten :bonk::puh:

Graag gedaan :Y Voor de volgende keer: Als je geen zin hebt om telkens te moeten eten om niet uit te hongeren, kan je deze cheat gebruiken :Y Nooit meer honger

Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X

Succes :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...