Pitbull Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb me de laatste dagen wat geamuseerd met wat sigjes te maken, resultaat: oeps, iets misgegaan met de border... The same here.... ze zijn wel allemaal nog wat een 'standaard sig', hiermee bedoel ik een doodnormale sig: achtergrond/brusch - render - tekst - border. Niet te streng zijn he .... PS: Zijn deze mooier dan mijn huidige? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Laat ik dan maar raten... Beoordeling Sig 1 Erg mooi, ook dat mens, leuke kleuren gebruikt, ook de tekst is mooi. Die border maakt mij niet veel uit. Meer kan ik niet echt zeggen. Sig 2 Eigenlijk hetzelfde als sig 1... Niet veel meer op te zeggen... Sig 3 Ook heel mooi, die border vind ik bij deze veel beter, meer kan ik niet zeggen... Cijfers Sig 1: Erg mooi gemaakt, een 8¾. Sig 2: Ook erg mooi gemaakt, ook een 8¾. Sig 3: Iets mooier, een 8,9. Reageren
Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hee ik vind de 1e het mooist, maar ze zijn allemaal heel eenvoudig. Je hebt de achtergrond een beetje gebrusht en een render erop geplaats, probeer de render wat in te blenden in de sig, en wat effecten eraan toetevoegen. Bij de 1e zie je het nog een beetje. Je hebt de achtergrond wel goed gebrushed, en de tekst staat er ook wel goed op 7/10 Xyron Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) 1e : ik vind deze persoonlijk het mooist omdat de kleuren hier goed passen maar zoals je al zei : "ze zijn simpel" 2e : Kleuren passen niet goed bij elkaar en let volgende x op als er ergens op je render licht schijnt, maarje BG donker is klopt dit niet. 3e : Kleuren passen iets better bijelkaar dan bij de 2e sig maar nog steeds niet helemaal. 1e+2e+3e = ik vind wel dat je de brushes goed heb gedaan, en dat je de kleuren van de BG goed bij elkaar passen (fore+background color), maar niet bij je renders "Niet te streng zijn he " ja srry als je me te streng vind maar ik denk dat je er anders nix van leert als ik je de hemel in prijs, ik hoop dat je dat begrijpt EDIT: het viel me ook op bij sig 3 dat er een belangerlijk punt van de render niet op stond : zijn wapen, vooral omdat hij ook die richtig op kijkt... ik weet zelf hoe klote het is om alles goed in verhouding te hebben en zo groot mogelijk maar probeer daar op te letten en ik vind je 1e sig het beste tot nu toe van alles wat je heb gemaakt suc6 met je volgende sigs Bewerkt: 25 februari 2007 door Plantebak Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ze zijn allemaal redelijk eenvoudig, maar daarom kunnen ze wel mooi zijn, hé! Commentaar: Sig 1: Een goede sig met goed kleurengebruik. De render valt wel mee, je kon hem misschien beter wat inblenden Sig 2: Deze vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi. De tekst is niet zo goed en de Render past helemaal niet bij de achtergrond. Sig 3: Dit is de mooiste sig, goede achtergrond, goede render en goede tekst ! Beoordeling: Sig 1: 78% Sig 2: 70% Sig 3: 83% Bewerkt: 25 februari 2007 door Jericho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.