Jump to content

Probleem ;p

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu heb ik groter probleem.. Rustige dag begon had al paar games gedaan en opeens ik ging eten kwam terug pc hing helemaal computer gecrasht of zo kon nik meer dus ik moest windows exp weer er nieuw op zette weer zal ik niet zegge eerste x nu pas en nu was ik weer denke nu kan ik bij gta weer opnieuw beginnen heeft miss iemand een save game tot .. De eerste missie in 3de wereld daar was ik..! :-(:N

Dankje Alvast!

Geplaatst:

Voortaan even de discussie over verplaatsen aan de crew overlaten, overigens was het al verplaatst toen jullie verder discussieerden. Onderwerp opgeschoond ^_^ .

Om op je vraag terug te komen, die zijn er inderdaad. En wel op dit forum te vinden. Het ligt eraan welke versie je hebt:

Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Vervolgens kan je in twee topics op dit forum kijken:

Savegames versie 1

Savegames versie 2

Fender Ketchup is degene die je net gedaan hebt, waarschijnlijk. Download het bestand, pak hem uit en zet hem in "San Andreas User Files". Voor een uitgebreidere uitleg over hoe en waar je hem moet plaatsen, kan je in het betreffende topic kijken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan downloaden in de topics die Dutchy3010 al aangeeft. Dutchy vermoedt dat jij bij Fender Ketchup bent geweest dus dan moet je die missie downloaden. Ik heb de links al voor je opgezocht :engel::

Versie 1 en 1.1

Versie 2

Klik nu op 'Opslaan' en geef de plek waar je savegame moet staan aan. Klik weer op 'Opslaan' en we beginnen met downloaden. Pak het bestand uit door er rechts op te klikken en te zeggen: 'Uitpakken'/'Extract'. 'Uitpakken' staat er in de Nederlandse versie, 'Extract' in de Engelse versie van jouw uitpakprogramma. Kopiëer het .b bestand en plak het in 'GTA SA User Files' in de map 'Mijn Documenten'. Het bestand heet 'GTASAsf*.b'. Het * kan een cijfer variërend van 1 t/m 8 zijn.

Start SA op en laad de game. Klaar!

Plaatje(s):

save.JPG Met dank aan Ewoud voor het plaatje 8).

Een savegame

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er

bij het topic van welke versie je heb :clown:

>>> Door Bling: Discussies over inhalen voer je maar via PB. Edit verwijderd. <<<

Bewerkt: door Bling

Eerst moet je dus kijken welke versie je hebt. (Dit heeft Dutchy al uitgelegd hoe je dat kunt zien)

Daarna download je een savegame van je betreffende versie. Dit kun je doen door even naar beneden te scrollen bij de bovenstaande links van Dutchy. :)

>>> Door Bling: Gelieve niet mijn modtag verwijderen, dat wordt namelijk niet geappricieerd. <<<

ok, mijn excuses :t

Bewerkt: door kristof01
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...