Jump to content

Wat kopen ?

GTA GUY

Recommended Posts

Geplaatst:
Het voordeel van de computer is. 1-Internet. 2-De spellen zien er echter uit. En 3-Je kan modden met games.

1). Dit kan ook op Playstation 3. :puh:

2). Hiervoor moet je toch een redelijk dure pc hebben, toch zeker directx 10, En dat krijg je niet voor 600 euro.

3). Je kant op de console ook modden bij enkele games.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

8

• SamShine

5

• GTA GUY

4

• Yohan

3

Geplaatst:
Het voordeel van de computer is. 1-Internet. 2-De spellen zien er echter uit. En 3-Je kan modden met games.

2). Hiervoor moet je toch een redelijk dure pc hebben, toch zeker directx 10, En dat krijg je niet voor 600 euro.

1. ...maar werkt minder goed. Oké, Sony heeft nog geen kans gehad dit te bewijzen, dus is het nogal oneerlijk om ze hier nu al op af te schrijven. Maar het lijkt me wél dat een muis veel fijner werkt dan de SIX-ASSES en lange stukken typen moet een een stukje fijner zijn met een toetsenbord. :sigaar: Overigens is dat geen optie waarvoor ik een Playstation 3 zou kopen.
  2. Daar heb je gelijk in. Maar wie zegt dat alle goeie, mooie games ook op de Playstation 3 kopen, in tegenstelling tot de PC? ^_^
  3. Kom aub met één resoluut, goed, duidelijk voorbeeld, want zo kan ik ook beweren dat ik slim ben. ;)

Overigens heeft 'GTA GUY' zijn keuze al gemaakt. :roll:

Geplaatst:

1. ...maar werkt minder goed. Oké, Sony heeft nog geen kans gehad dit te bewijzen, dus is het nogal oneerlijk om ze hier nu al op af te schrijven. Maar het lijkt me wél dat een muis veel fijner werkt dan de SIX-ASSES en lange stukken typen moet een een stukje fijner zijn met een toetsenbord. :sigaar: Overigens is dat geen optie waarvoor ik een Playstation 3 zou kopen.
  2. Daar heb je gelijk in. Maar wie zegt dat alle goeie, mooie games ook op de Playstation 3 kopen, in tegenstelling tot de PC? ^_^
  3. Kom aub met één resoluut, goed, duidelijk voorbeeld, want zo kan ik ook beweren dat ik slim ben. ;)

Overigens heeft 'GTA GUY' zijn keuze al gemaakt. :roll:

Daarvoor heeft mijn usb muizen en toetsenborden uitgevonden. :dans:

En er zijn natuurlijk ook games die niet uitkomen op pc maar wel op ps3, niet op ps3 maar wel op 360, wel op 360 en pc maar niet op ps3 etc...

Na, ik heb me vergist, ik was beetje in de war met savegames. :duh:

Geplaatst:

Ik wil even het verhaal "Xbox krast je games" uit de wereld helpen!

Het is belangrijk dat jullie weten dat de Disc's alleen gekrast worden als je de Xbox verplaatst terwijl er een DVD'tje draait, kortom laat je Xbox lekker stil staan en je hebt er geen last van.

Ik zou voor een 360 gaan, waarom?

Ook al is de PS3 nieuwer, en denk je dat hij mooiere graphics heeft... Hiermee ga je de mist in, de games die voor de PS3 uitkomen zullen pas strictly Blu-Ray zijn over maximaal 2 jaar, verder verschilt het grafisch ook niet zo gek veel ook al wilt Sony je laten geloven van wel.

Haat ik Sony?

Nee hoor ik vind de PS echt een geweldige console, alleen Sony heeft veel exclusives verloren Final Fantasy om een mooi voorbeeld te geven maar ook de rechte van de eerst PS3 Exclusive Assassins Creed welke nu ook naar de 360 komt.

Ik vind de spellen die de afgelopen tijd uitkomen voor de 360 stuk voor stuk toppertjes.

- Lost Planet

- Viva Pinata

- Gears Of War

- CrackDown

Zeer leuke games dus, ik vind dat de 360 meer te bieden heeft

Veel sterkte bij het maken van je keuze :tu:

Geplaatst:
Je hebt helemaal gelijk.

En nog een vraagje, is het ook beter om je 360 te leggen ??

Het verkleint de (zoiezo al kleine) kans op (dus eventuwele) krasjes wel ja. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil even het verhaal "Xbox krast je games" uit de wereld helpen!

Het is belangrijk dat jullie weten dat de Disc's alleen gekrast worden als je de Xbox verplaatst terwijl er een DVD'tje draait, kortom laat je Xbox lekker stil staan en je hebt er geen last van.

Ik zou voor een 360 gaan, waarom?

Ook al is de PS3 nieuwer, en denk je dat hij mooiere graphics heeft... Hiermee ga je de mist in, de games die voor de PS3 uitkomen zullen pas strictly Blu-Ray zijn over maximaal 2 jaar, verder verschilt het grafisch ook niet zo gek veel ook al wilt Sony je laten geloven van wel.

Haat ik Sony?

Nee hoor ik vind de PS echt een geweldige console, alleen Sony heeft veel exclusives verloren Final Fantasy om een mooi voorbeeld te geven maar ook de rechte van de eerst PS3 Exclusive Assassins Creed welke nu ook naar de 360 komt.

Ik vind de spellen die de afgelopen tijd uitkomen voor de 360 stuk voor stuk toppertjes.

- Lost Planet

- Viva Pinata

- Gears Of War

- CrackDown

Zeer leuke games dus, ik vind dat de 360 meer te bieden heeft

Veel sterkte bij het maken van je keuze :tu:

Final Fantasy is nooit een "echte" exclusive geweest, er zijn ook ff op de gamecube uitgebracht, natuurlijk is het wel zo dat de "nieuwere" final fantay's voorlopig alleen nog maar op PS3 uit worden gebracht. Games zoals FF XI zijn bijv. pas 2 jaar na de ps2 versie naar de 360 gebracht.

@Yohan, een klein deel 360's krast wel degelijk je game zonder hem te verplaatsen...

Natuurlijk hebben krassen vaak andere redenen, maar af en toe komt het weleens voor.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:
Je hebt helemaal gelijk.

Het is toch de bedoeling dat je standaard hem gewoon rechtzet? Dat doe ik al 1 jaar en nooit problemen mee gehad.

Geplaatst:
Je hebt helemaal gelijk.

Het is toch de bedoeling dat je standaard hem gewoon rechtzet? Dat doe ik al 1 jaar en nooit problemen mee gehad.

Microsoft heeft je de mogelijkheid gegeven om hem rechtop, dat zelfde geld voor de horizontale stand. Het licht aan kleine (fabrieks-)foutjes in de Xbox 360 zelf óf hij dan krasjes maakt als je hem rechtop zet. Als jij daar geen problemen mee hebt; vooral blijven doen. Microsoft heeft nooit gezegd dat je hem rechtop moet zetten. Het is je eigen keuze. :)

Geplaatst:
Hallo mensen

Ik wil graag iets nieuws op game gebied gaan aanschafen. Ik ben er alleen nog niet uit.

De xbox 360, Playstation 3 of een nieuwe pc. Ik wilde eerst voor de 360 gaan, maar nu ik op internet

en ook op de tv gezien heb wat voor problemen er in de 360 zitten weet ik het niet meer. Dus ik

vraag het aan jullie. ( Hier zullen wel al veel topics over zijn :puh: )

Greetz

GTA GUY

Ik zou voor een nieuwe PC gaan. Je kan internetten, gratis online gamen, en de PC is nog lang niet dood, in tegenstellig tot de PS3 en Xbox (die zijn ook nog niet dood, maar die gaan ooit wel eens dood :cab:).

Kortom: PC!

Geplaatst:
Hallo mensen

Ik wil graag iets nieuws op game gebied gaan aanschafen. Ik ben er alleen nog niet uit.

De xbox 360, Playstation 3 of een nieuwe pc. Ik wilde eerst voor de 360 gaan, maar nu ik op internet

en ook op de tv gezien heb wat voor problemen er in de 360 zitten weet ik het niet meer. Dus ik

vraag het aan jullie. ( Hier zullen wel al veel topics over zijn :puh: )

Greetz

GTA GUY

Ik zou voor een nieuwe PC gaan. Je kan internetten, gratis online gamen, en de PC is nog lang niet dood, in tegenstellig tot de PS3 en Xbox (die zijn ook nog niet dood, maar die gaan ooit wel eens dood :cab:).

Kortom: PC!

Dat is niet waar. Twee jaar nadat je een PC hebt gekocht, kun je vaak de nieuwe games al niet meer aan omdat je PC niet goed genoeg is. Dit in tegenstelling tot een console, waarbij je de garantie hebt dat je de komende zes jaar alle nieuwe games kunt spelen.

Geplaatst:

Piet Herr heeft weer eens helemaal gelijk! :)

Final Fantasy is nooit een "echte" exclusive geweest, er zijn ook ff op de gamecube uitgebracht, natuurlijk is het wel zo dat de "nieuwere" final fantasy's voorlopig alleen nog maar op PS3 uit worden gebracht. Games zoals FF XI zijn bijv. pas 2 jaar na de ps2 versie naar de 360 gebracht.

@Yohan, een klein deel 360's krast wel degelijk je game zonder hem te verplaatsen...

Natuurlijk hebben krassen vaak andere redenen, maar af en toe komt het weleens voor.

De Final Fantasy die voor de GameCube uitgebracht is was een heel ander soort FF als de PS(2) versies, natuurlijk zijn er FF games voor de Gameboy verschenen, maar ik bedoel gewoon de traditionele FF games, als die ook naar de 360 gaan komen hoef je daar geen PS3 meer voor te hebben.

Dit moet dan een heel erg klein percentage zijn, en is het dus onmogelijk dat iedereen het er nu opgooit bij een kras op een 360 game "Ja dat heeft het apparaat gedaan", het word natuurlijk een makkelijk excuus zo, terwijl vele mensen gewoon niet zorgvuldig hiermee omgaan en de prijs betalen wanneer die game niet meer speelt omdat jij er een glas cola overheen hebt laten vallen, of uit je handen hebt laten vallen. Het is dus onzin dat er nu dit naar buiten is gekomen mensen ineens allemaal een Xbox 360 bezitten die de games krassen.

Geplaatst:
Piet Herr heeft weer eens helemaal gelijk! :)
Final Fantasy is nooit een "echte" exclusive geweest, er zijn ook ff op de gamecube uitgebracht, natuurlijk is het wel zo dat de "nieuwere" final fantasy's voorlopig alleen nog maar op PS3 uit worden gebracht. Games zoals FF XI zijn bijv. pas 2 jaar na de ps2 versie naar de 360 gebracht.

De Final Fantasy die voor de GameCube uitgebracht is was een heel ander soort FF als de PS(2) versies, natuurlijk zijn er FF games voor de Gameboy verschenen, maar ik bedoel gewoon de traditionele FF games, als die ook naar de 360 gaan komen hoef je daar geen PS3 meer voor te hebben.

Dit moet dan een heel erg klein percentage zijn, en is het dus onmogelijk dat iedereen het er nu opgooit bij een kras op een 360 game "Ja dat heeft het apparaat gedaan", het word natuurlijk een makkelijk excuus zo, terwijl vele mensen gewoon niet zorgvuldig hiermee omgaan en de prijs betalen wanneer die game niet meer speelt omdat jij er een glas cola overheen hebt laten vallen, of uit je handen hebt laten vallen. Het is dus onzin dat er nu dit naar buiten is gekomen mensen ineens allemaal een Xbox 360 bezitten die de games krassen.

XI is al naar de 360 gepoort hoor. Wel 2 jaar na release.

Geplaatst:

Ow serieus dit wist ik niet, maar met de nieuwe FF games die ook naar de Xbox dreigen te komen heb je daar geen PS3 meer voor nodig, heb je alleen nog steeds geen Metal Gear Solid wat ook een geweldig spel is.

Geplaatst:
XI is al naar de 360 gepoort hoor. Wel 2 jaar na release.

Twee jaar na de release in Japan, inderdaad. In Europa is FF XI nooit uitgekomen voor de PS2, dus het is wel degelijk een aanwinst voor de 360.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...