Dennizzzz Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 weet iemand waar in NL ik de gta sa kleding kan kopu zoals de pet, t-shirt enzovoort in amerika kan dat op de site van rockstar warehouse maar om dat helemaal in amerika te bestellen is ook weer zoiets. DUS WEET IEMAND WAAR IK DE GTA SAN ANDREAS KLEDING IN NL KAN KOPU? Reageren
Trax Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Ik zou niet weten waar, ik denk dat je dat uit de V.S zou moeten laten overkomen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Komt ongetwijfeld wel later in Europa ! Reageren
De Gta Master Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Heb je het er voor over :lol: :lol: Die kosten die je extra meot betalen zijn gigantisch i, dagt op . www.rockstargames.com en dan merchandise ofzo weet neit meer zeker hoor Reageren
henk_jan Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 De pet kost al 20 dollar :o kun je beter zelf late make bij een drukker ofzo Reageren
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ik ben in spanje geweest en daar op de boulevard kost zoiets 10 euro en ik heb er ook een alleeen dan niet van sa :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Deze goodies zijn alleen op de officieele site te koop. Mischien als iedereen bijvoorbeeld een pet wilt ofzo dat we een inkoop actie kunnen houden om het goedkoper te krijgen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Lijkt me een goed idee want ik ben wel van plan het te kopen (na nieuwjaar) Anders vraag ik het voor kerst! Reageren
liltuner Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Is goed! 5 euro per persoon? Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Lijkt me een goed idee want ik ben wel van plan het te kopen (na nieuwjaar) Anders vraag ik het voor kerst! vraag het anders voor sinter klaas Reageren
Nith Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 is al geweest <_< ik wil dan wel die 69 trui (ofzo iets van de binco) wel willen hebben eigluk Reageren
DenTheMen Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 is al geweest <_< ik wil dan wel die 69 trui (ofzo iets van de binco) wel willen hebben eigluk wat lul jij allemaal? Toen dat bericht werd gepost over sinterklaas was het pas 1 december en is sinterklaas dus nog niet geweest. En volgens mij is gta san andreas kleding niet de kleren die ze in het spel verkopen maar gewoon een pet of t-shirt waar bijvoorbeeld San Andreas op staat <_< <_< <_< Reageren
henk_jan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 k wil ook medoen aan die inkoop actie. Reageren
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Is goed!5 euro per persoon? ik doe mee :lol: Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ik ook , ik vond de pet ook wel leuk 20 bucks is idd teveel Freek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.