Jump to content

KLEDING

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand waar in NL ik de gta sa kleding kan kopu zoals de pet, t-shirt enzovoort in amerika kan dat op de site van rockstar warehouse maar om dat helemaal in amerika te bestellen is ook weer zoiets.

DUS WEET IEMAND WAAR IK DE GTA SAN ANDREAS KLEDING IN NL KAN KOPU?

Geplaatst:

Heb je het er voor over :lol: :lol: Die kosten die je extra meot betalen zijn gigantisch :puh: i, dagt op . www.rockstargames.com en dan merchandise ofzo weet neit meer zeker hoor

Geplaatst:

ik ben in spanje geweest en daar op de boulevard kost zoiets 10 euro

en ik heb er ook een alleeen dan niet van sa :lol:

Geplaatst:

Deze goodies zijn alleen op de officieele site te koop. Mischien als iedereen bijvoorbeeld een pet wilt ofzo dat we een inkoop actie kunnen houden om het goedkoper te krijgen.

Geplaatst:
Lijkt me een goed idee want ik ben wel van plan het te kopen (na nieuwjaar) Anders vraag ik het voor kerst!

vraag het anders voor sinter klaas :D:D:D

Geplaatst:
is al geweest <_<

ik wil dan wel die 69 trui (ofzo iets van de binco) wel willen hebben eigluk

wat lul jij allemaal?

Toen dat bericht werd gepost over sinterklaas was het pas 1 december en is sinterklaas dus nog niet geweest.

En volgens mij is gta san andreas kleding niet de kleren die ze in het spel verkopen maar gewoon een pet of t-shirt waar bijvoorbeeld San Andreas op staat <_< <_< <_<

• 3 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...