Jump to content

los desperados

jeroen199219921992

Recommended Posts

Geplaatst:

bij het laatste deel van deze missie, is er zon vagos met een rocket launcher

Maar nog voor ik die kan doodschieten heeft die al een raket afgevuurd, en dan gaat die gal altijd dood en is de missie gefaald

heeft iemand hier tips voor

Geplaatst:
bij het laatste deel van deze missie, is er zon vagos met een rocket launcher

Maar nog voor ik die kan doodschieten heeft die al een raket afgevuurd, en dan gaat die gal altijd dood en is de missie gefaald

heeft iemand hier tips voor

Ja, de tip is eigenlijk heel simpel, je moet je eerst richten op hem met zijn Rocket Launcher. Zorg ervoor dat je voldoende health bij je hebt, en neem zo nodig dekking achter de huizen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat je volle munitie en een volle health-balk hebt. Je kan zo’n health hartje oppakken bij de garage in de steeg waar je ook Vagos moet neerschieten. Één schot is voldoende, als je een AK-47 hebt. Je kan hem dan neerschieten met een goed geplaatste headshot. Ik hoop dat het je lukt..

Geplaatst: (bewerkt)

Hier een link naar WikiGTA. Er staat precies wat je moet doen.

Haal je het echt niet, dan staan er vele mensen klaar om de missie voor jou te halen.

Succes, PTC

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

je kunt de healt later pas pakken

ik heb hem gedaan met een sniper kan je goed inzoomen en in 1 schot dood !

Of je neemt zelf een rocket lancher

en nog een tip schiet de man met de rocket lancher als eerstedood

Geplaatst:

Zo moeilijk is deze missie niet. Je moet op het eind inderdaad wel uitkijken dat je niet door de zware wapens zoals raketwerpers en vlammenwerpers getroffen wordt. Het beste kun je een zwaar wapen zoals de M4 of AK-47 pakken, en erop los schieten, in de richting van het zware geschut. Nog makkelijker is om een Minigun te pakken voor dit deel van de missie. De Minigun kun je op 2 plaatsen vinden:

locatiekaartminigungtafdw4.png

Bij de rode puntjes (1 op de treinbrug, op een soort poort, 1 in Toreno's huis) kun je een minigun vinden. Hiermee moet je het eind van de missie wel kunnen halen.

Je kunt de minigun op meer plaatsen krijgen hoor :) Je kunt de minigun zelfs op vier plaatsen vinden!. Wat ook werkt is er zelf met een rocketlauncher op vuren. Een rocketlauncher kun je hier vinden. De heat seeking rocket launcher is niet geschikt om alleen mensen te doden, want hierbij zullen de raketten automatisch op voertuigen afgaan en dus de man met de rocketlauncher missen.

WikiGTA :bier:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik hrb ook nog een vraagje bij deze missie:Hoe haal je ook al weer die ventjes op dat ze met je mee gaan :?

Dat is heel simpel, allereerst richt je op ze, ze krijgen nu waarschijnlijk een groene omgekeerde driehoek boven hun hoofd. Nu druk je heel simpel op de knop G en je bent klaar, doe dit ook bij de rest en stap in de auto. Daarna kan je op weg gaan. Veel succes ermee!

Ik hrb ook nog een vraagje bij deze missie:Hoe haal je ook al weer die ventjes op dat ze met je mee gaan :?

Dat is heel simpel, allereerst richt je op ze, ze krijgen nu waarschijnlijk een groene omgekeerde driehoek boven hun hoofd. Nu druk je heel simpel op de knop G en je bent klaar, doe dit ook bij de rest en stap in de auto. Daarna kan je op weg gaan. Veel succes ermee!

Ik wil hier even wat op toevoegen: zorg dat je auto genoeg zitplaatsen bezit voor de personen en je kan in plaats van G ook H gebruiken (standaardinstelling).

Bewerkt: door Thundercover

Je moet natuurlijk wel zorgen dat je op ze richt. Pak dus een pistool en richt met de rechtermuisknop op de 'ventjes'. Druk nu op G of op H, en ze komen met je mee.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

ja ik dacht dat je het met een macinegeweer moest doen zoals je zij maar als het echt niet zou lukken kun je een savegame downloaden

succes :bier:

Geplaatst:
ja ik dacht dat je het met een macinegeweer moest doen zoals je zij maar als het echt niet zou lukken kun je een savegame downloaden

succes :bier:

Jep het is me gelukt! :dans: .En daarna meteen End Of The Line was een makkie.En bedankt voor de hulp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...