Jump to content

24/7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

toen ik vroeger gta vice city speelde ondekte ik dat in van de winkels die je moest overvallen een bord hing waar op staat 24/7

is dit een verwijzing die in sanandreas terug komt als die supermarkt waar je in kan ????

weet niet of deze goed is en/of hij al bekend was ???

sorry dan daarvoor

srry maar ik heb geen beeldmateriaal

en hij is in little haiti dacht ik (aan het policiebureau)

Bewerkt: door woozie300
Geplaatst:

Nee, want 24/7 betekent iets anders dan je denkt. 24/7 betekent dat de winkel 24 uur per dag en 7 dagen per week open is, dat heeft dus met de winkel zelf te maken, niet met een bepaalde winkel in San Andreas.

Geplaatst: (bewerkt)
toen ik vroeger gta vice city speelde ondekte ik dat in van de winkels die je moest overvallen een bord hing waar op staat 24/7

is dit een verwijzing die in sanandreas terug komt als die supermarkt waar je in kan ????

weet niet of deze goed is en/of hij al bekend was ???

sorry dan daarvoor

Eerlijk gezegd, ik denk het niet. Als je deze kleine dingen met elkaar gaat vergelijken dan zijn er nog talloze andere dingen die op elkaar lijken. Bovendien staat 24/7 gewoon voor 24 uur per dag geopend, 7 dagen per week. Zoiets vindt meestal bij bijvoorbeeld een benzinetank, maar het is meer op de realiteit gebaseerd.

@Hieronder: Geeft niet, het is altijd leuk als je iets denkt te vinden. Maar misschien kun je in het vervolg eerst beter zoeken, dit is namelijk niet het eerste topic over een 24/7 winkel.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...