Jump to content

Balk Onderin

Recommended Posts

Geplaatst:

Zucht... ik heb perongeluk die balk naar rechts gedaan. Je weet wel die blauwe balk met tijd etc. Hoe kan ik dit weer gewoon onderaan krijgen?

Geplaatst:
Zucht... ik heb perongeluk die balk naar rechts gedaan. Je weet wel die blauwe balk met tijd etc. Hoe kan ik dit weer gewoon onderaan krijgen?

Zorg dat de balk ontgrendeld is (rechtermuisklik erop > Taakbalk vergrendelen moet zonder vinkje), daarna op de balk klikken en de knop vasthouden. Sleep nu je muis naar beneden waar de balk moet staan. Als het goed is krijg je dan de balk weer onderaan te zien.

Geplaatst:

Misschien een handige tip: vergrendel die balk zodra hij weer onderin staat. Dus eerst doen wat Preddy zegt, daarna weer rechtermuisknop, en dan "Taakbalk vergrendelen" weer aanklikken.

Dan zit ie vast en dan verplaats je hem nooit meer per ongeluk. Scheelt een hoop frustratie, het is niet echt prettig als die balk weer eens verspringt of verdwijnt als je vluchtig een venster wilt openen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...