Eenkhoorn Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hallo! Ik wil graag de Feltzer, nu heb ik vind plaats gevonden maar daar staat bij: Import/Export gerelateerd. Dit is de auto: http://nl.wikigta.org/index.php/Feltzer_%2..._San_Andreas%29 Dit is de vindplaats: http://nl.wikigta.org/index.php/Feltzer_lo..._San_Andreas%29 Hoe kom ik aan deze auto? ThnQQ! Eenkhoooorn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Dat betekend dat je hem alleen maar daar kunt vinden, wanneer je bij import/export bij die betreffende auto bent . Anders zal je hem gewoon tegen moeten komen en/of spawnen met een carspawner. Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 En waneer ben ik bij de import/export van die auto? Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 De mogelijkheid om auto's te importeren en exporteren wordt toegankelijk gemaakt nadat je de Wang Cars showroom in je bezit hebt, die je kunt kopen zodra je alle missies van San Fierro & de Driving School hebt voltooid. Hiernaast moet je ook de missie ''Customs Fast Track" voltooid hebben, die samen met drie andere missies geunlockt wordt zodra je de Wang Cars showroom gekocht hebt. De Feltzer zul je dan aantreffen op de eerste lijst van de import/export. Reageren
Suburban Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ik kom even terug op de feltzer vraag: ik vind hem meestal op de Strip in LV, daar rijden ze er wel eens in rond . ik zeg niet dat ze daar altijd rijden hoor, maar wel eens. Dus je hebt wel een beetje geluk nodig M.I Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Oke dankjewel! Ik zal daar eens rondkijken Bewerkt: 25 februari 2007 door Eenkhoorn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.