Juriaan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Hey Ik ben al halverwege lv maar ik moet die truckmissions nog doen ik vindt dit leuk om te doen :lol: Maar ik zit vast bij de 3e dat je niet gepakt mag worden iemand hier een Gouden Tip voor want de Police ramt me altijd aan alle kanten Mvg Juriaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 tja deze missie is niet verplicht om te doen om naar het volgende eiland te gaan maar ja probeer hem op de weg te houden en niet tegen andere aan te rijden en gewoon veel proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 en mijn echt gouden tip* Probeer in first person view te rijden in de vrachtwagen dan kan je meer zien van de weg en word die aanhanger niet zo'n probleem, met bochten enzow. zo heb ik hem makkelijk uitgespeeld. (de trucking missions) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.