Jump to content

age of empires

Donald-Duck

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn neefje heeft age of empires en mij leek dat een leuke game,

nou de vraag: hoe duur is hij en welke age of empires zal ik kopen

hij had earth, maar is 3 leuker of ouder en saaier

Geplaatst:

Ik heb pas AoE: The Age Of Kigns voor de DS gekocht, vette game. Maargoed, ik zou 2 kopen, vele mensen vinden 3 slecht. In 2 kost ook bijna niks ;)

Geplaatst:

Kijk HIER eens naar.

Age of empires 3, is een van de nieuwste komt uit eind 2005. En kost rond de 50 euro.

Geplaatst:
Kijk HIER eens naar.

Age of empires 3, is een van de nieuwste komt uit eind 2005. En kost rond de 50 euro.

Hij is dus al uit.;)

Maar zelf raad ik age of empires 2 aan daar gaat het teminste over waargebeurde verhalen en je leert nog wat over de geschiedenis van de mongolen(genghis khan), Arabiers(saladin),Frederik Baberossa En Frankrijk(joan of arc)

Heb hem zelf ook Prachtig spel voor al als je je tegenstander uit martelt(doet me denken aan een savegame van frederik barbarossa tegen die polenaren heb ik volgens mij maar 1 kasteel laten staan en dan allemaal van elite teutonic knights er bij gezet hadden ze saxony maar niet moeten uitmoorden :schater: )

Geplaatst:

Beste Donald-Duck,

Als je echt een goede Age of Empires wilt zou ik voor Age of Empires II: The Age of Kings gaan. En ga als het kan ook meteen voor de uitbreiding ervan (AoE II: The Conquerors Expansion), die is nog iets beter. Tegenwoordig kun je zelfs AoE I + uitbreiding en AoE II + uitbreiding kopen in één pack, voor maar €10. Dat is echt niet zoveel voor zo'n goede games. Ik heb zeer lang een AoE I trial gespeeld, en dan later AoE II gekocht, nadat ik het spel eerst eens mocht lenen van een vriend (daarna zelf in de winkel gekocht). AoE II is gewoon geweldig. Een goede gameplay, leuke missies die ook boeiend geanimeerd worden en een goede replay waarde. Midden 2006 heb ik AoE III binnengesleept in mijn collectie, maar ik vind toch dat het heel wat tekort komt t.o.v. AoE II. De gameplay loopt niet meer zo soepel en ook het menu is compleet verandert en onoverzichtelijker geworden. Natuurlijk heeft deze game mooie graphics, maar ik speel het niet zoals ik AoE I en II met plezier speel/gespeeld heb.

Conclusie: Ga voor Age of Empires II, je zal er geen spijt van hebben. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...