Jump to content

wat is driveby's

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was aan het lezen om te kijken wat ik bij de opdracht badlands moest soen en er stond (pak een motor en doe driveby's op de auto van de "Snitch") maar ik snap het woordje driveby's niet

Geplaatst: (bewerkt)

met driveby word bedoelt dat er vanuit de auto word geschoten op een bepaald target. meestal een groepje personen of een persoon.

De auto scheurt langs en er word vanuit de auto op het doel geschoten. Meestal is het de bedoeling dat het zo onverwacht mogenlijk gebeurt, zodat je niet herkend word. Het verschil is dus dat je niet uit de auto stapt maar gewoon langsrijd en je kogels afvuurt.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Wat extra weetjes:

-Het is 'Wat zijn Driveby's.

-Zo komt CJ's moeder om het leven.

-Als je homies recruit en ze zitten in je auto, zullen ze Drive-by's op je vijanden en de politie als die achter je aan zitten. Ze kunnen alleen voor geen meter schieten :cab:

-Je kan een persoons' Driveby doen (kijk naar links/rechts en zorg dat je een Micro/gewone SMG hebt.)

-Flyby's bestaan ook, je moet er een in de missie 'Da Nang Thang' doen.

Allemaal uit mijn hoofd :engel:

Geplaatst:

Een drive by is dat je langs hun rijd en dan op ze gaat schieten. In amerika komt dit ook in het echt voor.

>>> Door Bling: Lees voortaan even de rest van de posts door voordat je gaat posten. Het antwoord was namelijk al gegeven, wat jouw post dus erg overbodig maakt. ;) <<<

Geplaatst:
Wat extra weetjes:

-Flyby's bestaan ook, je moet er een in de missie 'Da Nang Thang' doen.

Allemaal uit mijn hoofd :engel:

Wat zijn flyby's? :?

Geplaatst:

Dat je in een helikopter zit, terwijl iemand anders vliegt, en dat jij dan vanuit de helikopter mensen moet neerschieten ;). Dat moet je inderdaad doen in 'Da Nang Thang', waarna de helikopter neerstort en jij, zonder wapens (uitgezonderd een mes) je een weg moet banen door het schip. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat gebeurt alleen in die missie!

En als je met je homie in een helikopter zit, kan hij ook schieten?

Edit: AH man sorry voor het offtopic:$

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:
Dat gebeurt alleen in die missie!

En als je met je homie in een helikopter zit, kan hij ook schieten?

Edit: AH man sorry voor het offtopic:$

Nou, je homies lopen alleen met SMG, Tec-9, Desert Eagle, en Pistol. Daar heb je dus geen ver bereik mee. In Da Nang Thang heb je een minigun, met wél een verbereik. Dus je moet echt héél laag vliegen. Maar ik dnek dat het niet eens kán.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...