mokkie Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 kan iemand mij helpen ik heb gta s a ne eeen paar dagen en ik spelll he de hele dag door bijna aleen om de 10 of 20 min vald de pc uit en gaan de boxen een raar geluit maken en dan moet je hem opniuw opstarten als ej dan weer bij het buroblad komt dan krijg je van het verweideren van san andereas der voor er een berichtje van er is een ernstige fout opgetreden verzenden neit verzeden weten julie hoe dat komt ?? er is geen verwarming ofzo in de buirt dus ik denk geen oververhiting Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik denk dat je ventilatie niet goed werkt Want Gta San Andreas vraagt veel aan je Pc Bij mij was dit ook. Het beste is gewoon 2 weekies stuk van de computerkast open laten en dan doet de ventilatie het weer goed. Ik had ook een soort proggie gedownload die de temperatuur bijhoud van je Pc Dan moet je even op Google kijken. Ik hoop dat hij het weer gaat doen ! Reageren
Ninoke Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 mijn pa heeft dit ook aan de hand maar het probleem is onbekend zelf de slimste computertechnicus weet het niet dus 1 oplossing nieuwe pc kopen Reageren
killerfragger Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) kan een windows fout zijn welke windows draai jij op <\ op xp sp2 of xp sp1 of windows vista Bewerkt: 22 april 2007 door killerfragger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.