Jump to content

2 vragen


gta-pilot

Recommended Posts

hallo hallo

ik heb 2 vragen

1. waneer gaat de laatste eiland open?

2. als je cheats buiten de missies gebruikt kan het dan nog wel 100% worden?

Hey,

1. Weet ik niet zeker, ik geloof een missie van Donald Love, ik zoek het even op ;) Ik kan het zo snel niet op WikiGTA vinden, maar volgens mij was het A Drop In The Ocean van Donald Love of Marked Man van Ray Machowski.

2. Als je buiten de missies cheats gebruikt kan je geen 100% halen.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

geen van 2e :'(

Ik weet het niet zeker, maar krijg je niet steeds een nieuwe hide-out als je op een nieuw eiland komt? De hide-out in Shoreshide Vale krijg je van Donald Love na één van zijn missies, namelijk: Grand Theft Aero. Wellicht dat je dus naar de missie 'Grand Theft Aero' Shoreshide Vale kan betreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Oftewel: http://nl.wikigta.org/index.php/Missieover...t_%28GTA_III%29

Op elk eiland zijn er telefoonmissies beschikbaar, die geunlockt worden zodra je op het betreffende eiland bent aangekomen. Als je het missieoverzicht bekijkt (link hierboven), zul je opmerken dat de missies van D-Ice geunlockt worden zodra je de missie "Grand Theft Aero" voltooid hebt. Hieruit kun je dus opmaken dat je deze missie voltooid moet hebben, wil je toegang krijgen tot Shoreside Vale.

Zie dit als een toevoeging op bovenstaande post van -Matthijs- :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het is vanaf A Drop in the Ocean.

Oeps, dat is inderdaad waar. Na deze missie wordt ook de missie "Marked Man" geunlockt, waarin de brug naar Shoreside Vale ook al geopend is (Ook al kun je hier in deze missie geen gebruik van maken, wegens de strenge beveiliging :clown:). Het is echter wel zo dat er pas missies op Shoreside Vale geunlockt worden zodra je de missie "Grand Theft Aero" voltooid hebt. Dus in dat opzicht had ik wel een beetje gelijk, maar de brug opent zich inderdaad al eerder.

Even voor de duidelijkheid:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hallo hallo

ik heb 2 vragen

1. waneer gaat de laatste eiland open?

2. als je cheats buiten de missies gebruikt kan het dan nog wel 100% worden?

2. Als je buiten de missies cheats gebruikt kan je geen 100% halen.

Hoezo ik dacht dat je dat wel kon.

Waarom niet ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hallo

ik heb 2 vragen

1. waneer gaat de laatste eiland open?

2. als je cheats buiten de missies gebruikt kan het dan nog wel 100% worden?

2. Als je buiten de missies cheats gebruikt kan je geen 100% halen.

Hoezo ik dacht dat je dat wel kon.

Waarom niet ? :?

Sommige Cheats kunnen geen kwaad. Dat zijn de Cheats voor Armor, Health en Wapens. Maar je moet wel oppassen met de Cheats die rellen veroorzaken. Die kun je beter niet gebruikten. Het maakt trouwens ook niet uit of je in of buiten de missies cheats gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hallo

ik heb 2 vragen

1. waneer gaat de laatste eiland open?

2. als je cheats buiten de missies gebruikt kan het dan nog wel 100% worden?

2. Als je buiten de missies cheats gebruikt kan je geen 100% halen.

Hoezo ik dacht dat je dat wel kon.

Waarom niet ? :?

Sommige Cheats kunnen geen kwaad. Dat zijn de Cheats voor Armor, Health en Wapens. Maar je moet wel oppassen met de Cheats die rellen veroorzaken. Die kun je beter niet gebruikten. Het maakt trouwens ook niet uit of je in of buiten de missies cheats gebruikt.

Als je cheats buiten de missies gebruikt en niet op slaat kunnen ze tog zo u zo geen kwaad? ook de riot's niet?

Bewerkt: door gta_sa_gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats buiten de missies gebruikt en niet op slaat kunnen ze tog zo u zo geen kwaad? ook de riot's niet?

Nee hoor, zolang je je spel niet opslaat kun je gewoon lekker cheaten. Zelfs de Riot-cheat kun je gebruiken! Kijk wel uit dat je hem niet per ongeluk opslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...