Jump to content

Hoe ''Hydraulics'' Te gebruiken?

Recommended Posts

Geplaatst:
De titel Zegt het al ik doe Cesar Vialpando En ik weet niet wat ik moet doen?

Ik zet mijn 'Hydraulics' aan door op 'CAPSLOCK' te drukken, dus de 'horn' toets. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of dit al een standaard toets was of niet. Dus dat wil ik wel even voor je checken. Op de PS2 weet ik deze toets niet. Wordt dat overigens niet uitgelegd in de missie zelf, ik meen van wel. De overige besturing:

• Voorwielen: Numlock 8 - Rechter joystick naar voor.
  • Achterwielen: Numlock 2 - Rechter joystick naar achter.
  • Zijwielen Links: Numlock 4 - Rechter joystick naar links.
  • Zijwielen Rechts: Numlock 6 - Rechter joystick naar rechts.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat ligt er maar net aan hoe je de controls ingesteld hebt. Op de PC is het meestal met num8, num2, num4 en num6. Maar dan moet je ook goed opletten wat er tijdens de missie allemaal uitgelegd wordt. Er staan dan bijvoorbeeld: 'press 2 to make a hop!' en 'use the num-pad to control the car's hydraulics'. Heel simpel dus. In het pauzemenu onder "options" en dan onder "controls" en "redifine controls" kun je de besturing veranderen. De controls van de hydraulics zijn "special move left, special move right, special move forward, en special move backward". Op de PS2 doe bestuur je de hydraulics met de rechter analoge stick.

Veel succes ;)

-Matthijs- was me voor. Alweer.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Dat ligt er maar net aan hoe je de controls ingesteld hebt. Op de PC is het meestal met num8, num2, num4 en num6. Maar dan moet je ook goed opletten wat er tijdens de missie allemaal uitgelegd wordt. Er staan dan bijvoorbeeld: 'press 2 to make a hop!' en 'use the num-pad to control the car's hydraulics'. Heel simpel dus. In het pauzemenu onder "options" en dan onder "controls" en "redifine controls" kun je de besturing veranderen. De controls van de hydraulics zijn "special move left, special move right, special move forward, en special move backward". Op de PS2 doe bestuur je de hydraulics met de rechter analoge stick.

Veel succes ;)

-Matthijs- was me voor. Alweer.

Ik vind het altijd makkelijker om even de controls te veranderen.

8 -> pijltje naar boven

2 -> pijltje naar onder

4 -> pijltje naar links

6 -> pijltje naar rechts

Veel succes,

Kristof01

Geplaatst:

heeft Pemp SA wel op de PC ?

de controls op de Xbox kan ik niet zeggen ( hebk niet )

maar de ps2 wel:

onder aan je joystick zitten 2 ronde knoppen.

De linker is om te sturen en lopen of-wat-dan-ook

en de rechter is voor de hydraulics, beweeg de knop mee met de pijtljes :sigaar:

ik weet niet of dit zinnig was, want volgens mij zijn de controls voor de PC moelijker te ontdekken....

M.I

en nog 1 vraagje, onder aan je handtekening staat San Andreas 100 %.

Hoe komt het dan dat je problemen hebt met Cesar Vialpando ( die hoor je natuurlijk welte halen voor die 100 % :puh: )

Geplaatst: (bewerkt)

Op ps2 is het de rechter joystick.Je moet echt meevoelen op het ritme van de muziek anders lukt hij nooit.Het is daarom beter om een goed gevoel voor ritme te hebben ;)

Je kan hierna ook oefenen op dezelfde plek waar je de lowrider missie deed.Er staat dan een man met een grijs pak.

succes :D

Bewerkt: door woozie300

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...