Jump to content

Politieagenten

Tommy VercettII

Recommended Posts

Ik heb veel screenshots bekeken maar ikheb geen politieagenten gezien. Mijn vraag was : Zien zeer in VCS hetzelfde eruit als in Vice City??

Deze post zal vast wel veel te laat aankomen aangezien ik eerst wat screenshots ben gaan maken zodat je ze zelf kunt gaan vergelijken en ik kwam maar geen agent tegen. Uiteindelijk ben ik er toch een tegengekomen en ook heb ik even een screen gemaakt van een politie wagen, dan kan je die ook meteen vergelijken.

screen1rr9.png

Zo ziet een agent in VCS eruit.

character05-02.jpg

En zo ziet een agent in Vice City eruit, ze lijken veel op elkaar. Echter is dit niet het gezicht van een echte politie agent maar ik kan je vertellen, de gezichten zijn veranderd in VCS.

Verder kan je vergelijken, ik had ook nog een screen gemaakt van een politie wagen en deze lijkt veel op de politie wagen in GTA Vice City, op mischien wat kleine details na.

screen2ld5.png

Een politiewagen in VCS.

Veel plezier ermee!

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

De politie agenten in GTA Vice City Stories zien er in tegenstelling tot GTA Vice City inderdaad anders uit. Naar mijn gevoel zien zij er ook een stuk lomper uit, maar goed ik heb even twee screens voor je gepakt. Dus één van een politie agent in VC en één van VCS, zodat je goed het verschil kunt zien. Aan de hand van deze informatie heb ik het ook nog wat belicht met een beschrijving onder de afbeelding. Mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik het graag. Dit had je overigens ook beter in het 'Algemene Vragen'- topic kunnen posten, omdat dit maar een hele kleine vraag is. Algoed, de afbeelding...

post-5021-1172406189.png

Ik heb op de afbeelding even HUE Sensuration gezet omdat het zo lichter lijkt. De screen is afkomstig van WikiGTA en mag dan ook niet verveelvoudigd worden. Maar goed, zoals je kunt zien heeft de politie man in VCS meer emblemen op zijn jas en is zijn vest lichter. Ook is de Politie agent in Vice City ouder en heeft hij een donker getinte huid. De politie agent uit VCS heeft dan ook een heuze zonnebril om het geheel af te maken. Tevens is zijn broek ook iets lichter. Verder is hij wel uitgevoerd in de Vice City Police Department stijl. :Y Zoek de verschillen zou ik zeggen...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...