Darkplayer Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Heej, Ik had een vraagje, Ik heb laatst nog een Snelheidsmeter toegevoegd aan mijn samp server, maar hij laat de km/uur in het midden van het scherm zien en ik wil hem rechts onder hebben. Hoe kun je dat oplossen ? Check plaatje hier is trouwens nog het script ervan #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print("\n----------------------------------"); print("Speedometer loaded"); print("----------------------------------\n"); } public OnFilterScriptExit() { print("\n----------------------------------"); print("Speedometer un-loaded"); print("----------------------------------\n"); } enum SavePlayerPosEnum { Float:LastX, Float:LastY, Float:LastZ } #define SLOTS 100 new SavePlayerPos[SLOTS][SavePlayerPosEnum]; new SpeedMode = 0; new UpdateSeconds = 1; public UpdateSpeed(){ new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:distance,value,string[256]; for(new i=0; i<SLOTS; i++){ if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInAnyVehicle(i)){ GetPlayerPos(i, x, y, z); distance = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,SavePlayerPos[i][LastX])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,SavePlayerPos[i][LastY])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,SavePlayerPos[i][LastZ])),2)); // Distance: meters in the last second value = floatround(distance * 3600); if(UpdateSeconds > 1){ value = floatround(value / UpdateSeconds); } // meters an hour if(SpeedMode){ format(string,sizeof(string),"~b~%d MPH",floatround(value/1600)); GameTextForPlayer(i, string, 1100, 5); } else{ format(string,sizeof(string),"~b~%d KM",floatround(value/1000)); GameTextForPlayer(i, string, 1000, 4); } SavePlayerPos[i][LastX] = x; SavePlayerPos[i][LastY] = y; SavePlayerPos[i][LastZ] = z; } // End is-player-connected } // End for-loop } // eind UpdateSpeed function new SpeedTimer; public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { SpeedTimer = SetTimer("UpdateSpeed", UpdateSeconds*1000, 1); return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { KillTimer(SpeedTimer); return 1; } Ltrs DarkplayeR Bewerkt: 25 februari 2007 door Darkplayer Reageren
Azer Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Pas GameTextForPlayer aan, gebruik style 1 ipv 4 & 5 etc. Reageren
Darkplayer Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ok bedankt Ltrs DarkplayeR Reageren
gtadabest Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) hhhmmm dan duurt het langer voordat snelheid opbouwt enzo verspringt minder vaak van snelheden.. (25 en dan paar sec later 124, en niet 25 33 46 53 60 70 enz.) Bewerkt: 25 februari 2007 door gtadabest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.