Jump to content

Grafity mod gezocht!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zie veel stunts op YouTube en dan hoor ik dat er een gravity mod is gebruik, maar ik zat op Google te zoeken en die kon ik niet vinden. Dus nu vroeg ik me af of iemand op GTA Forum m meschien heeft?

Ik heb net even voor je gezocht, maar ik kan niets vinden. Daarnaast heb ik zo'n mod überhaupt nog nooit gezien, dus ik betwijfel of deze er ook wel is. Je kan hem natuurlijk ook zelf maken, en dan in San Andreas zetten. Je kan namelijk textures veranderen, als je wilt plaats je graffity op een texture, en die plaats je in San Andreas. Hoe zoiets in zijn werking gaat weet ik niet precies. Hier staat wel een tutorial, anders zul je eens rond moeten vragen.

@: .WhoopDiDoo: Oeps, foutje.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik heb ooit wel eems die mod gezien as eerder een traier [/font] maar ik zal het voor je opzoeken en als bijlagen op deze site etten want nu kan ik niet ik moet zo naar school.

Geplaatst:
ik had hem zo gevonden hier staat ie !

Nee, niet de Graffity mod. Maar Gravity mod, dit betekend dat de zwaartekracht verandert word. Niet de mod dus die jij linkte, dat de graffitie verandert..

Ik heb dus gezocht via Youtube, en aleen een filmpje van Vice City gevonden. Dus veronderstel ik ook dat je de mod voor vc bedoelt. Heb even gezocht, en gevonden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
ik had hem zo gevonden hier staat ie !

Nee, niet de Graffity mod. Maar Gravity mod, dit betekend dat de zwaartekracht verandert word. Niet de mod dus die jij linkte, dat de graffitie verandert..

Ik heb dus gezocht via Youtube, en aleen een filmpje van Vice City gevonden. Dus veronderstel ik ook dat je de mod voor vc bedoelt. Heb even gezocht, en gevonden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>.< ben te snel van werk gegaan :duh::bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...