Fiegel5 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 halo iedereen ik ben net begonn in sa en wil andere kleding waar of hoe kan ik die halen ps. ik speel op de ps2 en heb nog maar de eerst misie uit Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Het is misschien handig als je het spel eens gewoon gaat spelen en gewoon doet wat de spelhulp je in het begin allemaal uitlegt. Gaandeweg wordt je vanzelf wijzer. Eerst een paar missies doen (en die zijn echt niet lastig), dan leren hoe je moet eten, hoe de kapper werkt en vervolgens waar je kleren kunt halen en wat je in de sportschool kunt doen. Alles komt vanzelf. En wil je nu al alles weten dan is WikiGTA natuurlijk je vraagbaak voor alle vragen die je hebt..... Reageren
Koen729 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je mag nieuwe kleding kopen in en na de missie 'Nines and AKs' van Sweet. Als je Big Smoke thuis hebt gebracht zal Sweet je bellen waarin hij vraagt of je echt waar bij de Grove wil horen. CJ zegt ja, en daarom zegt Sweet dat hij wat 'greens' moet halen. De Binco zit in de buurt. Vanaf nu kan je overal kleding kopen, behalve bij Didier Sachs, die gaat open na 'A Home In The Hills', aan het einde van de Storyline. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 halo iedereen ik ben net begonn in sa en wil andere kleding waar of hoe kan ik die halenps. ik speel op de ps2 en heb nog maar de eerst misie uit Kleding kan je krijgen in één van de kledingwinkels in San Andreas. Je hebt verscheidene winkels, namelijk: Binco - Gaat open naar de missie: 'Nines & AKs' Didier Sachs - Gaat open naar de vliegschool. ProLaps - Gaat open naar de missie: 'Nines & AKs' SubUrban - Gaat open naar de missie: 'Nines & AKs' Victim - Gaat open naar de vliegschool. Zip - Gaat open als je San Fierro (de tweede stad) binnenkomt. Je bent dus net begonnen, dus je kan nog geen winkel in. Het duurt niet lang meer voordat je een winkel in kan, je moet nog een paar missies doen. Overigens moet je in een missie zelf kleren kopen, daar wordt alles in uitgelegd. Na die missie zullen er icoontjes op je radar komen die aangeven waar een kledingwinkel is. Deze wordt aangegeven met een wit T-shirt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ik speel wel mar kan nie goed engels Reageren
Cenzy Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ik speel wel mar kan nie goed engels ?? -Matijs- moet er niet staan Didier Sachs gaat open na a home in the hills ? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 @ fiegel5: kan je wel goed Duits, Frans, Italiaans of Spaans? anders wordt het heel moeilijk spelen Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 @ fiegel5: kan je wel goed Duits, Frans, Italiaans of Spaans?anders wordt het heel moeilijk spelen Je kan ook neer zetten hoe hij het moet doen bij pauze en dan language. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) @ fiegel5: kan je wel goed Duits, Frans, Italiaans of Spaans? anders wordt het heel moeilijk spelen Je kan ook neer zetten hoe hij het moet doen bij pauze en dan language. Waarschijnlijk zal 'blokcement' bedoelen of fiegel überhaupt wel engels, duids, frans, italiaans of spaans kan verstaan... Zo niet, dan zal hij niet ver komen bij dit spel. @hieronder: San Andreas zit op een heel ander level dan GTA3. Er zit een veel ingewikkelder verhaal achter, en je zult om het hele spel te begrijpen redelijk engels moeten verstaan. Bewerkt: 25 februari 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 heb gta3 ook uit zonder engels en ben gewoon nederlans hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.