Whiplash1212 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ik heb 512 MB ram en ik vroeg me af of er niet iets is dat bijv. een spel van 1024 mb kan draaien op me pc. dat je bijv. iets in de config ( ik zeg maar wat ) doet dat je de graphichs gwn nog lager maakt ofzo maakt me echt niet uit als ik ut maar kan spelen xD B.t.w dit heb ik in me comp zitten: 2.0 Ghz 512 Mb Ram Nvidia Geforce 6200 (256 Mb Ram / Vram) Bewerkt: 25 februari 2007 door Whiplash1212 Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik denk dat dit beter hoort in het Hardware forum, zou iemand dit misschien kunnen verplaatsen? Al goed, je kan niet zo maar de computer laten denken dat je meer geheugen hebt, want het is hardware. Dat kun je niet met een tweak of een aanpassingen laten lijken of dat het hoger is. Echter kan je het wel opvoeren, maar het is eigenlijk nog nooit zo ver gekomen dat het twee maal de standaard is geworden. Om het wat simpeler te maken. Als een spel ongeveer 1024mb minimaal vraagt, dan kan het niet zo wezen dat je met een 512mb geheugen kaart het spel soepel kan spelen. Daarom moet je goed kijken naar de specificaties, want het kan zo maar wezen dat je moet uitbreiden, omdat je een spel niet meer kan spelen en dat gaat geld kosten. Je moet dan ook letten op de bepaalden waarden, want 512 en nog een 512 maakt natuurlijk 1024, maar daar moet je dan wel ruimte voor hebben op je moederbord. En dat kan wel eens nadelig uit de bus komen, maar goed ik denk dat je het zo wel snapt. Het kan dus niet, mochten er naast dit nog vragen zijn dan hoor ik het uiteraard ook graag. @ Jouw specificaties: Dat gaat niet werken met een spel dat minimaal 1024mb vraagt. Of, ik denk wel dat het aangaat, maar dat het zo sloom gaat dat je ondertussen wel even de was kunt doen. >>> Door GTA-Sheep: Moved to hardware<<< >>> Door SummerBase: Bedankt Schaap. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.