Scarcetti Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 ik was het laatst een beetje aan het lachen met de politie --ikke n een coach(een bus) met 3 sterren aa het ridn door blokkades enzo en ik wil in pay and spray gaan en hij zegt -woa i don't touch that hot- het zelfde wat er gebeurt met overheidsvoertuigen mar een bus overheidsvoertuig?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Bus is toch openbaar vervoer, en is dat niet in handen van de overheid ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 De bus is wat te groot voor de Pay&Spray, daar ligt het eerder aan. Een taxi bijvoorbeeld, van dezelfde categorie (Openbaar Vervoer), kan namelijk wel terecht bij de Pay&Spray. Het ligt er gewoon puur aan dat de Coach te groot is. Als je hem er schuin in propt past hij nog net, maar ook dit werkt niet. De enige voertuigen die niet terecht kunnen bij de Pay&Spray zijn de voertuigen die eigendom zijn van de overheid. Voorbeelden hier van zijn de Ambulance, de Firetruck, de Rhino, en iedereen weet dan wel over welke voertuigen ik het heb. Een voor de hand liggende reden, en het heeft niks te maken met de overheid, of het openbaar vervoer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) lees de zin wat de pay 'n spray aangeeft eens goed als er staat woah i dont tuch that HOT of zo iets dan bedoelen ze ermee dat de motor van die coach te heet is om aan te raken zodat zij die coach niet kunnen repareren het is geen bug dat is zeker EDIT:ik denk niet dat het zo toevallig is dat de politie ook in de pay n spray gaat een de bus past amper in de pay 'n spray garage en de coach is veel ste breed om er nog een wagen in te krijgen Bewerkt: 26 februari 2007 door king-dragon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Stond er toevallig niet een politie wagen naast je dat heb ik met andere GTA'S ook dat ik een Infernus in de Pay & Spray rijd dat er een politie naast me stond en dan doet ie het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 De bus is wat te groot voor de Pay&Spray, daar ligt het eerder aan. Een taxi bijvoorbeeld, van dezelfde categorie (Openbaar Vervoer), kan namelijk wel terecht bij de Pay&Spray. Het ligt er gewoon puur aan dat de Coach te groot is. Als je hem er schuin in propt past hij nog net, maar ook dit werkt niet. De enige voertuigen die niet terecht kunnen bij de Pay&Spray zijn de voertuigen die eigendom zijn van de overheid. Voorbeelden hier van zijn de Ambulance, de Firetruck, de Rhino, en iedereen weet dan wel over welke voertuigen ik het heb. Een voor de hand liggende reden, en het heeft niks te maken met de overheid, of het openbaar vervoer ja maar de bus past wel in pay and spray in de haven van vice city (pay and spray in de linkeronderhoek van de kaart) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar bij een politieauto enzo staat er Wow Man, I Don't Touch Those! Zoiets iig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar bij een politieauto enzo staat er Wow Man, I Don't Touch Those! Zoiets iig. Dat is omdat de Pay&Spray geen voertuigen gesprayed die eigendom van de staat zijn. Dit zei ik ook al in m'n vorige post. Om verwarring te voorkomen heb ik hier even het complete lijstje van WikiGTA, van de overheidsvoertuigen: * Ambulance * Fire Truck * VCPD Cruiser * VCPD WinterGreen * VCPD Cheetah * VCPD Enforcer * FBI Washington * Rhino * Barracks OL * Patriot @O.G: Als je met je Coach de Pay&Spray in rijdt, krijg je geen melding dat hij hem niet wilt resprayen. Tenminste, bij een Pay&Spray waar je Coach net in past. Het ligt eerder aan het formaat van de Coach dan aan zijn status bij de overheid, want met bijvoorbeeld een Taxi kan je probleemloos de Pay&Spray in. En deze is ongeveer van dezelfde categorie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 ok thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.