Tunix Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Het is vakantie, dus ik heb best veel tijd gehad om nieuwe sigs te maken. Dit is mijn tweede deze week. http://www.deviantart.com/deviation/49597485/ Denken jullie trouwens dat deze goed genoeg is om in mijn signature te komen? Reageren
Tunix Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 *Bump* Wil er nou niemand raten? Ik ben nog een beginner dus ik moet toch echt weten wat ik goed en fout doe . Reageren
BigM Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Dan ik maar . Opzicht is het een leuke signature met een plaatje van FF die ik zelf ook eens heb gebruikt. Je hebt je sig erg vel gemaakt wat ik jammer vind. Je krijgt er pijn in je ogen van terwijl dat minder kon en op een andere manier. Je hebt je background gemixt met een c4d die er mooi inzit. Alleen je tekst vind ik niet super. Sterker nog ik vind er niks aan. Ik vind hem er gewoon niet echt bij passen terwijl je juist denkt van wel. Nu denk je vast o hemel dit word een 1. Maar dat word hij niet hoor ik heb trouwens nooit gezecht dat ik ze sig lelijk vind. 8 Reageren
Tunix Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Bedankt voor je rate. Als je hem erg fel vind moet je je contrast wat lager zetten, want ik heb er geen problemen mee, maar ik zal hem wat donkerder maken . Wat voor tekst denk je dat er wel bij past dan? Trouwens, dat dacht ik inderdaad . Vind je dat deze Sig mijn huidige moet vervangen? Reageren