Tunix Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Het is vakantie, dus ik heb best veel tijd gehad om nieuwe sigs te maken. Dit is mijn tweede deze week. http://www.deviantart.com/deviation/49597485/ Denken jullie trouwens dat deze goed genoeg is om in mijn signature te komen? Reageren
Tunix Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 *Bump* Wil er nou niemand raten? Ik ben nog een beginner dus ik moet toch echt weten wat ik goed en fout doe . Reageren
BigM Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Dan ik maar . Opzicht is het een leuke signature met een plaatje van FF die ik zelf ook eens heb gebruikt. Je hebt je sig erg vel gemaakt wat ik jammer vind. Je krijgt er pijn in je ogen van terwijl dat minder kon en op een andere manier. Je hebt je background gemixt met een c4d die er mooi inzit. Alleen je tekst vind ik niet super. Sterker nog ik vind er niks aan. Ik vind hem er gewoon niet echt bij passen terwijl je juist denkt van wel. Nu denk je vast o hemel dit word een 1. Maar dat word hij niet hoor ik heb trouwens nooit gezecht dat ik ze sig lelijk vind. 8 Reageren
Tunix Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Bedankt voor je rate. Als je hem erg fel vind moet je je contrast wat lager zetten, want ik heb er geen problemen mee, maar ik zal hem wat donkerder maken . Wat voor tekst denk je dat er wel bij past dan? Trouwens, dat dacht ik inderdaad . Vind je dat deze Sig mijn huidige moet vervangen? Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Deze signature ziet er erg goed uit. Het ziet er allemaal goed verzorgt uit en er zit een mooie render in. De C4D's zijn er erg mooi in verwerkt, dat heb je erg goed gedaan. Het valt me op dat de sig erg licht is. Ik vind het niet super mooi, maar ook niet super lelijk. Het ligt er tussen in. Wat ik ook niet zo mooi vind is de tekst. De signature heeft 3 verschillende lettertypen. Ook hebben al deze lettertypen allemaal hun eigen kleur. Dat vind ik erg jammer. Je krijgt een 6,85/10 Reageren
Maxis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Tis op zicht een goeie sig , als het niet zo licht was geweest, en over de fonts, die vind ik ook niet goed erbij passen alleen de kleuren ervan vind ik wel goed er bij passen, goed uitgezocht Rate: 7.0/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 dan ga ik maar raten Render: opzich mooie render maar je hebt mss zelf al gezien dat er een zwarte rang lang je render loopt, vind ik niet erg mooi erbij passen, integendeel is die zwarte streep links bij die "cape" weg en daardoor loopt die mooi door in je sig Background: nogal normale BG eigenlijk, maar pas mooi bij de render en de effecten ervan Font: vind dit echt een minpunt! je kleur van font past niet/helemaal niet bij heel je sig en lijkt nogal snel gedaan te zijn. eindcijfer: ik heb besloten je een 7 te geven Reageren
Tunix Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Nou, ik zie dat er erg veel reacties op de fonts zijn, dat zal ik dan veranderen. Dat zal waarschijnlijk vrijdag gebeuren, want ik heb het erg druk. Bedankt voor jullie reacties . Reageren
Tunix Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 *Nog een bump* Nieuwe versie! Klik. Vinden jullie nou dat deze sig mijn huidige moet vervangen? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik had juist je huidige sig een versie 2 gemaakt waarbij je de render en je halo teken wat duidelijk naar voren laat brenge (lagere opticiy of je layer style anders doen) want ik vind deze persoonlijk mooier, nie tzo vel Reageren
Tunix Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nou, dat kan niet want ik ben het .PSD bestandje kwijt :$. Ik heb alleen het .PNG bestandje nog. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 auwww dat is zonde ik heb het zo geregeld : -Bureaublad/Photoshop/PSD [daar bewaar ik alle psd's dus] -Bureaublad/photoshop/Sigs [Daar bewaar ik alle outcomes, zou ik eigenlijk maar eens outcomes moeten noemen ] werkt wel fijn ben nooit wat kwijt Reageren
Tunix Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 auwww dat is zonde ik heb het zo geregeld : -Bureaublad/Photoshop/PSD [daar bewaar ik alle psd's dus] -Bureaublad/photoshop/Sigs [Daar bewaar ik alle outcomes, zou ik eigenlijk maar eens outcomes moeten noemen ] werkt wel fijn ben nooit wat kwijt Dat heb ik ook: Ik heb hem een keer perongeluk verwijderd ofzo Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 best mooi een 7! >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten/beoordelen. Geef in je beoordeling aan wat je mooi vindt aan het design, en wat niet. Geef onderbouwende kritiek. Dit soort posts wordt beschouwd als spam. Lees voor meer informatie de Showroom regels even door..<<< Reageren
weci Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Op het eerste zicht vind ik het een mooie sig. Maar (bij de meesten is de sig te donker) hij is een beetje te licht. Het mocht ietsje donkerder zijn. De tekst valt nog mee, maar het blauwe is ee beetje onduidelijk op die lichte achtergrond. Rate: 7.5/10 Bewerkt: 4 maart 2007 door weci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.