qbdown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Heeft iemand gta.dat voor mij? Dankjewel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ik wel, geef me een moment. GTA.dat: Na het uitpakken plaatsen in de volgende map: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data.' De volgende keer hier een bestand aanvragen s.v.p. Bewerkt: 25 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Wat heb je ermee gedaan? En wat is/doet die gta.dat Bewerkt: 25 februari 2007 door hooligun Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 gta.dat is een bestand waar in staat wat allemaal moet gebeuren en waar dat alle bestanden staan, en zo. De eerste paar regels van gta.dat zien er zo uit: # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.