gtafan11 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ik weet hoe deze missie moet tot dat je moet gaan foto graferen er staat make a picture of his face (ryder) dat doe ik dan maar dan staat er dat nog steeds en het pyltje blijft er staan ik maak de hele tijd foto's van his face maar het blijft er gewoon staan hellup want je moet ook foto's maken van t-bone jizzy en een ballas guy Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je moet goed inzoomen, zodat zijn gezicht er heel goed opstaat. T-Bone Mendez is ook nog makkelijk, gewoon blijven foto's trekken tot dat zijn gezicht er goed opstaat. Als de foto niet goed is moet je eens proberen wat in te zoomen, dat helpt normaal. Mike Toreno is iets lastiger dan de rest omdat je dan ineens moet uitwijken naar rechts. Zorg dat je dan goed op je radar kijkt waar hij zich dan bevindt. Jizzy komt met zijn auto op dezelfde plek als Toreno aan. Als je deze 4 personen hebt gefotografeerd dan heb je de missie gehaald! Veel succes ermee! Verder verwijs ik je ook nog naar Wikigta en de missiebeschrijving van Photo Opportunity. Reageren
profile Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ja goed inzoomen.Maar voor ze er zijn niet te snel.Want JizzyB en T-bone mendez komen ongeveer samen aan.En als je dan al inzoomt heb je pech.Je ziet ze dan niet goed staan . hoop dat hij lukt Reageren
gtafan11 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 ik heb hem al gehaald >>> Door Bling: We gooien geen topics op slot, zonder dat daar een logische reden voor is. Deze blijft dus gewoon open zodat de mogelijkheid tot posten blijft bestaan, indien iemand ooit nog wat wilt vragen/toevoegen aan dit topic. <<< Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Hoe kan je inzoomen ik heb het op de pc ? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Inzoomen op de PC met je cameradoe je door de X-toets te gebruiken of je scroll-wiel van je muis naar voren te bewegen. Uitzoomen werkt hetzelfde maar dan met het scroll-wiel naar achteren en de Z-toets..... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik krijg t-bone mendez er niet op en dankjewel voor de inzoomtips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.