qbdown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Hoi allemaal, hoe kan je vehicles.ide zo modden dat er geen verkeer meer is? - of is dit niet mogelijk? Als iemand een voorbeeld wil hebben zie de attachment, die komt van een site af, de bedoeling daarvan is dat aleen de politie nog maar verschijnt. Maar ik wil graag helemaal geen verkeer meer.... Dankjulliewel alvast Bewerkt: 25 februari 2007 door Robbin237 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hoi allemaal,hoe kan je vehicles.ide zo modden dat er geen verkeer meer is? Dankjulliewel.... Als iemand een voorbeeld wil hebben zie de attachment, die komt van een site af, de bedoeling daarvan is dat aleen de politie nog maar verschijnt. Maar ik wil graag helemaal geen verkeer meer.... Nogmaals: Dankjulliewel alvast Als je de vehicle.ide gaat aanpassen, heb je kans dat je SA onspeelbaar is. Er is wel een cheat dat je weinig verkeer hebt, maar ik neem aan dat je geen cheats wilt gebruiken? Reageren
qbdown Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Nee, ik wil niet cheaten, maar een mod maken Reageren
SWYV Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 geen verkeer? cargrp.DAT, verwijder alle auto namen en opslaan maar die vehicles.IDE dient alleen om oa wielgrootte, breedte te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.