m.sirovina Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Gaan jullie nog proberen om mod auto`s te maken voor Vcs ? , ik zit er razend op te wachten ! Zoals een Andere auto , bijvoorbeeld een andere jeep , lamborghini , honda , opel , peugeot noem het maar op ! Bewerkt: 25 februari 2007 door m.sirovina Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Gaan jullie nog proberen om mod auto`s te maken voor Vcs ? , ik zit er razend op te wachten !Zoals een Andere auto , bijvoorbeeld een andere jeep , lamborghini , honda , opel , peugeot noem het maar op ! Hey m.sirovina! Nu moet ik je spijtig genoeg mededelen dat ze alleen maar mods kunnen maken voor PC GTA's. Dus ik denk dat je nog heel lang moet wachten voordat ze dit doen, omdat het gewoon NIET gaat! Als je toch met gemodde auto's wilt rijden in GTA zit er niets anders op dan een PC GTA te spelen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze maar! GTA-Freak2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.sirovina Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Gaan jullie nog proberen om mod auto`s te maken voor Vcs ? , ik zit er razend op te wachten ! Zoals een Andere auto , bijvoorbeeld een andere jeep , lamborghini , honda , opel , peugeot noem het maar op ! Hey m.sirovina! Nu moet ik je spijtig genoeg mededelen dat ze alleen maar mods kunnen maken voor PC GTA's. Dus ik denk dat je nog heel lang moet wachten voordat ze dit doen, omdat het gewoon NIET gaat! Als je toch met gemodde auto's wilt rijden in GTA zit er niets anders op dan een PC GTA te spelen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze maar! GTA-Freak2 Achh Jammer Ik zit al Gta san andreas te downloaden voor de pc , die ik al eerder had op de ps2 en uitgespeeld ook Ik dacht waarom zal het dan niet gaan op de psp voor Vcs maar ik begrijp het nu wel en hoop dat het in de toekomst wel komt ! Veel Succes met het maken , als het lukt Groetjes , Mario Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erjee Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Mss kan het wel als je de gedownloade VCS hebt. Want dan kan je wel alles aanpassen ? Alleen ik zou het niet weten en ik heb ook gewon VCS uit de winkel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.sirovina Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Ja Klopt ik heb de Gedownloadde versie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 Ja Klopt ik heb de Gedownloadde versie Gelieve niet over illegale content praten, want dat is op dit forum niet toegestaan. Tevens is het niet mogelijk om je spel te modificeren. Ga naar de winkel, koop het, ga lekker spelen en loop je dan ergens tegenop? Kom dan terug! Topic Gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts