Jump to content

Nieuwe auto`s voor gta Vcs ?

m.sirovina

Recommended Posts

Gaan jullie nog proberen om mod auto`s te maken voor Vcs ? , ik zit er razend op te wachten !

Zoals een Andere auto , bijvoorbeeld een andere jeep , lamborghini , honda , opel , peugeot

noem het maar op !

Bewerkt: door m.sirovina
Delen op andere websites

Gaan jullie nog proberen om mod auto`s te maken voor Vcs ? , ik zit er razend op te wachten !

Zoals een Andere auto , bijvoorbeeld een andere jeep , lamborghini , honda , opel , peugeot

noem het maar op !

Hey m.sirovina!

Nu moet ik je spijtig genoeg mededelen dat ze alleen maar mods kunnen maken voor PC GTA's. Dus ik denk dat je nog heel lang moet wachten voordat ze dit doen, omdat het gewoon NIET gaat! Als je toch met gemodde auto's wilt rijden in GTA zit er niets anders op dan een PC GTA te spelen.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze maar!

GTA-Freak2

Delen op andere websites

noem het maar op !

Hey m.sirovina!

Nu moet ik je spijtig genoeg mededelen dat ze alleen maar mods kunnen maken voor PC GTA's. Dus ik denk dat je nog heel lang moet wachten voordat ze dit doen, omdat het gewoon NIET gaat! Als je toch met gemodde auto's wilt rijden in GTA zit er niets anders op dan een PC GTA te spelen.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze maar!

GTA-Freak2

Achh Jammer

Ik zit al Gta san andreas te downloaden voor de pc , die ik al eerder had op de ps2 en uitgespeeld ook

Ik dacht waarom zal het dan niet gaan op de psp voor Vcs maar ik begrijp het nu wel

en hoop dat het in de toekomst wel komt !

Veel Succes met het maken , als het lukt

Groetjes , Mario

Delen op andere websites

Ja Klopt ik heb de Gedownloadde versie

Gelieve niet over illegale content praten, want dat is op dit forum niet toegestaan. Tevens is het niet mogelijk om je spel te modificeren. Ga naar de winkel, koop het, ga lekker spelen en loop je dan ergens tegenop? Kom dan terug! :) Topic Gesloten.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...