Jump to content

Ik zie geen missie


patrickh

Recommended Posts

Nu moet je waarscheinelijk bedrijven gaan kopen.

Dit zijn alle bedrijven en bedrijvenmissies.

Om de bedrijven te kopen, moet je wel over wat geld beschikken.

Maar normaal mag dat nu geen probleem zijn, om er één te kopen.

Hartstikke bedankt _O_

ga het snel proberen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die Vercetti Mansion asset nu gehaald en dan staat er nog een V op de map, maar ik zie nergens een missie

weet iemand het probleem?

Daaruit kan ik opmaken dat je net de missie 'Copland' hebt gehaald. Die V zal altijd blijven staan, maar je kan er verder ook geen missies meer kunnen doen. Je moet nu de bedrijven gaan kopen, in totaal moet je 5 bedrijven kopen om de eindmissies te kunnen spelen. De bedrijven die je kunt kopen zijn:

  • Boatyard
  • Cherry Poppers Ice Cream Factory
  • Pole Position
  • Kaufman Cabs
  • Sunshine Autos
  • Film Studio
  • Print Works
  • The Malibu Club

Zoals ik dus al zei moet je er minimaal 5 van kopen, en alle missies daarvan voltooien. Als je dat gedaan hebt speel je de eindmissies: 'Cap The Collector' en 'Keep Your Friends Close' vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die Vercetti Mansion asset nu gehaald en dan staat er nog een V op de map, maar ik zie nergens een missie

weet iemand het probleem?

Daaruit kan ik opmaken dat je net de missie 'Copland' hebt gehaald. Die V zal altijd blijven staan, maar je kan er verder ook geen missies meer kunnen doen. Je moet nu de bedrijven gaan kopen, in totaal moet je 5 bedrijven kopen om de eindmissies te kunnen spelen. De bedrijven die je kunt kopen zijn:

  • Boatyard
  • Cherry Poppers Ice Cream Factory
  • Pole Position
  • Kaufman Cabs
  • Sunshine Autos
  • Film Studio
  • Print Works
  • The Malibu Club

Zoals ik dus al zei moet je er minimaal 5 van kopen, en alle missies daarvan voltooien. Als je dat gedaan hebt speel je de eindmissies: 'Cap The Collector' en 'Keep Your Friends Close' vrij.

Ok

bedankt _O_

iets duidelijker dan hanneswasco

nu gaat het cker lukken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nog niet gezegd ? Trouwens nog een vraagje, Als ik Cap The Collector doe. Wil ik er naartoe rijden, en na 50 ingame meters, krijg ik Mission Failed, met een tekstje eronder wat ik niet meer kan herrineren. Hoe haal ik deze missie ?

En die V staat er ipv van het Cassette bandje, wat een normaal Savehuis is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nog niet gezegd ? Trouwens nog een vraagje, Als ik Cap The Collector doe. Wil ik er naartoe rijden, en na 50 ingame meters, krijg ik Mission Failed, met een tekstje eronder wat ik niet meer kan herrineren. Hoe haal ik deze missie ?

En die V staat er ipv van het Cassette bandje, wat een normaal Savehuis is.

Welke bedrijven heb je eigenlijk gekocht om Cap The Collector te kunnen spelen? Deze missie wordt natuurlijk vanuit Print Works gegeven. Het zou heel goed kunnen dat je bijvoorbeeld The Malibu Club, Pole Position of de Film Studio hebt gekocht. Als je deze bedrijven hebt gekocht en de mannen van Sonny gaan eerst naar die bedrijven, dan is de kans inderdaad groot dat je die missie niet haalt. De afstand naar die drie bedrijven is zeer groot. De mannen van Sonny zijn heel snel. Deze afstand kun je zelfs niet met het snelste voertuig van Vice City overbruggen. Ik hoop voor je dat je bedrijven dichtbij de Print Works hebt gekocht. Zo niet, dan zou ik je dat aanraden.

Om deze missie te halen heb je een snel voertuig nodig. Ik zou je persoonlijk een Infernus of een Cheetah aanraden. Als je voor een motor kiest, dan raad ik je de PCJ 600 aan. De PCJ 600 is goed in bochten en trekt snel op. Op een Motor kun je de mannen van Sonny met een Drive-By makkelijk neerschieten. Je moet natuurlijk ook beschikken over genoeg Armor en Health. Je moet in ieder geval niet te dichtbij de mannen van Sonny komen, want een man van Sonny beschikt over een Shotgun. Met een Shotgun lig je een paar tellen op de grond. Je moet op schietafstand blijven. Qua wapens raad ik je aan om een Machinegun en een Assault Rifle mee te nemen. Goede Machineguns zijn de Uzi en de MP5. Een goede Assultrifle is de M4. Bij deze missie is het belangrijk om goed je route te plannen. Goed en snel rijden en schieten is ook zeer belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...