Wrieh Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 FF ter aanvlulling Vengaboys-We going to ibiza. het doet me denken aan die goeie oude tijd. Reageren
LBG Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Oh ja, Immortal Technique - Dance With The Devil vind ook ook heel goed, die vertelt echt een verhaal, alleen het einde is een beetje flauw. Hier staan de lyrics: http://www.azlyrics.com/lyrics/immortaltec...ththedevil.html Dat stukje dat blijkt dat het zijn eigen moeder was vind ik niet zo goed. Bewerkt: 7 maart 2007 door CenMan Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Bone Thugs - Tha Crossroad naar Eazy E gericht Changes - Tupac Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 eminem-w'hen i'm going eminem- like toy soldiers(hij praat over een vriend die hij kwijt was in een gangwar!) Marco Borsato-Afscheid (ofzo hebben ze gespeeld bij de begravenis van me lievelingvader) Reageren
Dinkydau Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Hmm even denken... Muziek waarbij de tekst me raakt: hallo Bandoeng (Ik weet niet van wie die is) mijn vlakke land (van Jacques Brel) de kleinste (Kees Pruis) heeft een kind een toekomst (van Robert Long) Muziek waarbij de muziek me raakt: adagio (van J.S. Bach) Maar er zijn zoveel adagios, welke bedoel ik? Ja, de complete naam weet ik helaas niet. 6th Violin Sonata in E Major, Prelude (van J.S. Bach) Wachet Auf, Ruft Uns Die Stimme (ook van J.S. Bach) Arioso (ookal van J.S. Bach) En hier zullen er misschien ook wel meer van zijn. Sonata IV Siliciano ofzo voor Viool en piano (ookal van J.S. Bach, hij is echt goed!) Hier zijn er ook vast meer van. Moonlight sonata (van L. van Beethoven) Vogeltje (van Herman van Veen) Zoals je ziet is J.S. Bach de beste, niemand kan tegen hem op. Reageren
Black Force Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 de nummers die mij raken zijn: U2: I will follow: link U2: Miss sarajevo: link ik ben er geweest, zelfde als op die filmpjes, alleen dan in de amsterdam arena, Vertigo 2005 is geweldig! markps3fanman Reageren
Classic Rock Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Meestal zijn het de Power Ballads, niet van Foreigner maar van ' underground' 80's bands zoals Kixx, Tesla Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Dat liedje van die reclame waarin je allemaal mensen aan een paraplu ziet zweven. Ik weet niet waar het aan ligt, maar dat liedje raakt mij. Ik wordt er altijd helemaal stil van, als die reclame erop is. Is trouwens van de dochter van Frank Sinatra, weet niet hoe ze heet. Oja, horse with no name van America. En de Dijk en Boudewijn de Groot kunnen ook altijd van die teksten schrijven waar je uren over na kunt denken. ( Mag het licht uit.... van de Dijk, prachtig) Bewerkt: 23 maart 2007 door DJ Vincento Reageren
Aeroplane Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Californicaa ... tion - Red Hot Chili Peppers Zeker waneer Anthony Kiedis het live zingt. Dan meent hij ook wat hij zingt , zo mooi Ik zal hier even een fimpje posten waneer ze live zingen Let op! : Voor diegene dat het liedje niet kennen ; het begint op 1: 47 Zo Mooi ; Ik word er blij maar ook beetje droevig van. Pepperfans die Anthony Kiedis zijn biografie hebben gelezen weten wel waarom. Greettzz.., Aeroplane [Ps : De solo die John speelt is op het radionummer wel anders ; solo begint op 5:16 ] Bewerkt: 24 maart 2007 door Aeroplane Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 50 Cent - Many Men. Verteld hoe 50 is neergeschoten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.