Jump to content

Gta vcs uitgespeeld wat nu ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat moet ik nu doen ?

Stel hier een paar Antwoorden van wat lolligs ik nog kan doen

zodat ik er nog een hoop plezier aan beleef !

Bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
Wat moet ik nu doen ?

Stel hier een paar Antwoorden van wat lolligs ik nog kan doen

zodat ik er nog een hoop plezier aan beleef !

Bedankt

Nou je kan zoveel mogelijk politie achter je proberen ana te krijgen :puh: (Wat ik zelf overigens saai vind).

Wat ik heel veel doe is stunten :Y ! Das echt heel leuk.

Ik zoek ook heel vaak bugs of glitches zo kan ik nu bijvoorbeeld met eenHovercraft

(Bovver 64) Onder vice city door varen :*D8) .

Nou ja dat is dus wat ik een beetje doen , veel stunten enzo .

Erjee :)

Bewerkt: door Erjee
Geplaatst:

Wat ik allemaal doe om me te amuseren met

m'n uitgespeelde VCS is een Hunter of Tank te pakken

en leuk door de straten rijden, schieten. 8)

Weer wat stunts doen, en de leuke zijmissie's nog eens

spelen. :bier:

Geplaatst:

Der was hier al een topic over. Ik kan hem zogauw even niet meer vinden maar gebruik de zoek functie dan nog even! Tenzij ik een fout maak over een andere gta. Maargoed ter herhaling. Zoals wel werd gezegt kan je de ballonen zoeken. Die moet je kapot schieten. Om de tien krijg je een unclock bij je save house. Maar het is niet makkelijk. Ze zijn heel goed verstopt. Ben je het zoeken zat : www.wikigta.nl Daar staan ze allemaal voor je. Je kan ook de races met de water scoeter doen. Na alles races heb je een nieuwe outfit en los daarvan is het leuk om te doen. Je kan het concert van phil collins bekijken. Helaas wel vrij duur 6000 en echt heel speciaal is het niet meer na de tweede keer. Je kan natuurlijk ook naar het strand gaan waar je voor strand wacht kan werken. Je moet een paar keer het strand leeg vegen van herie schoppers en dan weer wat anders en daar krijg je dan geld voor. Na alle missie's kan je ook langer zwemmen.

Voor andere dingen > www.wikigta.nl

Geplaatst:

Je kan ook eigen missies bedenken. Met rijden zwemmen en vliegen. Bijvoorbeeld als in de missies van Reni zo'n soort eigen missie. :) Dat je eerst een boot pakt en een stuk gaat varen. Dan aan een steiger je boot aan legt. En veder gaat met een moter. Dan rijd je bijvoorbeeld met de moter een stuk door de stad. En pak je een helikopter en vlieg je naar het stadion van Phil Collins en ga je van zijn concert genieten. :) Dan weer terug naar huis. Maar er komen 3 sterren politie achter je aan. Die je uiteraard zelf hebt gemaakt. En ga je naar de spuit garage om je auto over te spuiten. En dan ga je saven in je huis. Doe ik ook altijd eigen missies verzinnen als ik klaar ben met de story line missies. Veel plezier.

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je met uitgespeeld bedoeld, de verhaallijn, of de volle 100%. Indien je enkel de verhaallijn hebt uitgespeeld, is het altijd leuk om voor de 100% te gaan. Voor deze 100% is er meer dan genoeg te doen, namelijk de Empire Building missies, of de Collectables. Klik hier voor de 100% checklist. Als je de 100% al wel gehaald hebt is het altijd leuk om de verhaallijn nog een keer uit te spelen. Er zijn mensen die het spel meer dan twee keer uitspelen, en ze beleven er altijd nog even veel lol aan als de eerste keer. Ook kan je eens op een Sanchez, of op een PCJ-600 een bezoekje brengen aan het vliegveld. Hier kan je vrijwel alle stunt records verbreken, die je terug vind bij je ''Stats''. Het vliegveld is geschikt voor wheelies en stoppies, en daarnaast zijn er ook nog een aantal plekken om te jumpen. Verveel je dus niet, er valt meer dan genoeg te doen!

Geplaatst:
Ik weet niet precies wat je met uitgespeeld bedoeld, de verhaallijn, of de volle 100%. Indien je enkel de verhaallijn hebt uitgespeeld, is het altijd leuk om voor de 100% te gaan. Voor deze 100% is er meer dan genoeg te doen, namelijk de Empire Building missies, of de Collectables. Klik hier voor de 100% checklist. Als je de 100% al wel gehaald hebt is het altijd leuk om de verhaallijn nog een keer uit te spelen. Er zijn mensen die het spel meer dan twee keer uitspelen, en ze beleven er altijd nog even veel lol aan als de eerste keer. Ook kan je eens op een Sanchez, of op een PCJ-600 een bezoekje brengen aan het vliegveld. Hier kan je vrijwel alle stunt records verbreken, die je terug vind bij je ''Stats''. Het vliegveld is geschikt voor wheelies en stoppies, en daarnaast zijn er ook nog een aantal plekken om te jumpen. Verveel je dus niet, er valt meer dan genoeg te doen!

Inplaats van een PCJ of Sanchez zou ik een Stinger of andere sportwagen nemen :Y.

Want je hebt van die soort schuine dingen op het vliegwel waar <- Ramp .. -> op staat en als jemet je auto net

over de zijkant heen rijd op volle snelheid maak je echt een paar salto's door de lucht :bier: .

En bij een pcj val je er af als ie over ze kop gaat :(.

Geplaatst:
Inplaats van een PCJ of Sanchez zou ik een Stinger of andere sportwagen nemen :Y.

Want je hebt van die soort schuine dingen op het vliegwel waar <- Ramp .. -> op staat en als jemet je auto net

over de zijkant heen rijd op volle snelheid maak je echt een paar salto's door de lucht :bier: .

En bij een pcj val je er af als ie over ze kop gaat :(.

Daar heb je gelijk in, maar de reden waarom het vliegveld de juiste locatie voor een motor is, is vooral de ruimte. Veel mensen verbreken hier hun wheelie en stoppie records, want het kan bijna nergens anders zo goed als op het vliegveld. Voor een paar stunts is een sportwagen wat geschikter, maar als je lekker wil stunten hoef je niet persé op het vliegveld te zijn. Vice City is namelijk een wereld vol van unique stunts, op het land en op het water. Kijk maar eens naar de Unique Stunts. Het vliegveld is puur voor de wheelies en stoppies. Je kan de Unique Stunts die zich daar bevinden echter wel met een motor halen, en dit is handiger omdat je anders helemaal terug moet voor een sportwagen. Indien je echt wilt gaan stunten kan je dus beter ergens anders terecht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...