gtafan11 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ik heb gehoord dat er en cheat is voor dat de dichtsbijzijnde voertuigen ontploffen ik doe het voor de ps2 wil iemand deze cheats geven en heb een vraag je is deze cheat hetzelfde als de cheat de dichtsbijzinde auto's onploffen Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Blaas alle auto's op die dicht bij zijn (PS2): R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Verder kun je ook hier een kijkje nemen, aangezien daar alle PS2 cheats vermeld staan. Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Op de 'cheats' pagina van 'WikiGTA' kun je diverse lijsten vinden met daarop cheats. In jouw geval zoek je de 'PS2 cheats'. Dan zoek je de code op: 'Blaas alle auto's op die dicht bij zijn', en dan kom je op de waarde R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 uit. Oftewel R2, L2, R1, L1, L2, R2, Vierkant, [^], 0, [^], L2, L1. Ik weet echter niet of je hiermee ook de vliegtuigen uit de missie Air Raid kunt opblazen, maar de voertuigen worden normaal gesproken wel opgeblazen. Ook zou ik, als ik jouw was gewoon de vliegtuigen kapot schieten met de minigun die je daarvoor krijgt in de missie. Dat gaat net zo makkelijk, en mocht dat niet lukken dan kun je wat betreft die missie vragen stellen op dit forum. Ook kun je WikiGTA raadplegen, desalniettemin genoeg hulp dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.