Arr Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Lieve mensen, ik verlies mijn geduld. Ik krijg het maar niet voor elkaar om voor die missie van Rosenberg (?) met de Dodo door de corona achter de shamal waar de hitmen in zitten te vliegen. wat een zin :rolleyes: ... heeft er iemand tips? Ik heb al verschillende camera standpunten geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb twee keer bijna de corona gehaald, maar vloog er dan net naast ofzo, en de andere pogingen was ik nog nieteens bijna in positie op het moment dat m'n tijd al op is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 - Probeer sneller te draaiien (met L2 / R2) - Voordat je de SHamal tegenkomt hoger gaan vliegen, zodat je na het keren iig. niet meer hoef te stijgen want dat vertraagd. Ook als 1st person view geprobeerd? (Kan me namelijk niet voorstellen hoe je hem dan kunt missen eerlijk gezegd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ook als 1st person view geprobeerd? (Kan me namelijk niet voorstellen hoe je hem dan kunt missen eerlijk gezegd) Ja tuurlijk, dat is de enige die nut heeft naast de standaard view.. maar ja, ik zal wel een stuntel zijn :huh: ga hem gewoon duizend keer proberen... net als dat vliegbrevet, laatste oefening rijbewijs, en wrong side of the tracks... off topic: Gister trouwens the black project gedaan... dat is een vette missie zeg! Alleen een beetje irritant dat je die sirene de hele tijd moet aanhoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Als je je vliegbrevet haalt dan gaan je flying-skills omhoog. Vliegtuigen zijn dan beter te besturen. Misschien zit daar de oplossing? Als je naar de corona vliegt is het makkelijk om bij tee sturen met L2 / R2 dan met de stick omdat je 'horizon' recht blijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Hmmm, ja vliegbrevet heb ik al een tijd, ik vlieg alleen haast nooit, misschien moet ik dat wat meer doen, om de skills nog wat hoger te krijgen, want hij stuurt inderdaad erg lastig... anyway, thanx voor de tips... ik ga weer een frustrerende avond tegemoet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Gewoon meteen naar het vliegveld, pak de body armor en de dodo in die hal, op stijgen, 5 minuten over zee vliegen naar de shamal, en danboven de shamal gaan vliegen en door het rondje... Binnenin is het heel simpel, en daar na de shamal landen, lukt je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.