Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het eerste gezicht ziet deze er prima uit. Mooie background en de render past er prima bij.

Alleen vind ik de tekst wat minder. Hij is erg onleesbaar en misschien net iets te groot.

7.5/10

Geplaatst:

Leuke sig mooie render, netjes uitgeknipt. De achtergrond is ook prima past goed bij je render, alleen je texkt is iets minder wel vette font maar beetje onduidelijk het heeft wel iets elfs, wat overigens wel vet is

Rate: 8/10

Netjes gedaan.

Met vriendelijke groet

Geplaatst:
kweet ook niet de achtergrond is gewoon motion blur gedaan

Zoals je zelf al zegt,. Gewoon motion blur. Ook voor beginners is dat vrij weinig en ....... :sst: ( Mag niet streng doen)

Vooruit !

Je hebt een mooie render gekozen. Maar je hebt wel erg wienig gedaan met de background wat er jammer is. Misschien Had je een mooie stock kunnen vinden of De brush gebruiken. Ga naar www.deviantart.com voor mooie brushes en dergelijke dan weet je wat dat is. De meeste gebruiken het voor het opmooien van hun background. Je kan ook met je stock filter-disort-displace doen. Dat geeft ook vrij vaak een appart effect. Ook ben ik niet zo van mening over je tekst. Misschien kan je een mooiere vinden op www.dafont.com.

En 6je voor je eerste sig. Je kan daar natuurlijk niks aan doen aangzien je nog maar net bent begonnen.

Ik raat je wel aan om de tuts van dit forum te gebruiken. Ze zijn lijp! Maar ze helpen wel. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...