Maxis Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Eey ik heb eens een keer gelezen dat de Hydra ook in ganton ( Los Santos) te verkrijgen is, Ook kan je het op die kaart vinden van Wikigta, als je gaat naar vindplaatsen van de Hydra alleen ik weet niet wat je ervoor moet doen om hem daar te krijgen, kan iemand mij dat ff vertellen? Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Simpel, de 100% voltooien. Zodra je dit gelukt is, spawnt er een Hydra op het dak van Sweet's huis. Zie hier wat je allemaal moet doen om de 100% te voltooien. Reageren
Maxis Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Vet, heeft iemand hier misschien een screenie van? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik heb even op internet voor je gezocht, en het volgende gevonden: Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Oh ja en als je niet weet hoe je bij de Hydra moet komen. Dat doe je door het pad aftelopen achter de garage van CJ's huis. Dan kom je bij allemaal muurtjes uit. Dan klim je op het muurtje die je naar het dak brengt van je buurman. Dan klim je op je buurman's huis. Neem een harde aanloop en spring op het dak waar de Hydra opstaat. Een leuk weetje er ligt ook een Tec9 naast de Hydra die ook nog wel eens van pas kan komen. Reageren
Bassiej Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Oh ja en als je niet weet hoe je bij de Hydra moet komen. Dat doe je door het pad aftelopen achter de garage van CJ's huis. Dan kom je bij allemaal muurtjes uit. Dan klim je op het muurtje die je naar het dak brengt van je buurman. Dan klim je op je buurman's huis. Neem een harde aanloop en spring op het dak waar de Hydra opstaat. Een leuk weetje er ligt ook een Tec9 naast de Hydra die ook nog wel eens van pas kan komen. Het kan allemaal veel makkelijker hoor . Via de verhoging in Sweet's tuin kun je op het dak van je buurman klimmen, van daaruit kun je het dak van Sweet's huis op! Reageren
Wecked Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Simpel, de 100% voltooien. Zodra je dit gelukt is, spawnt er een Hydra op het dak van Sweet's huis. Zie hier wat je allemaal moet doen om de 100% te voltooien. Moet je echt die hele waslijst doen om die 100 % te krijgen?? Of alleen de missies? Reageren
Bling Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Moet je echt die hele waslijst doen om die 100 % te krijgen?? Of alleen de missies? Kort gezegd: Ja, je zult echt die hele lijst moeten voltooien, wil je de 100% voltooien. Het heet dan ook niet voor niets de '100% checklist'. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Simpel, de 100% voltooien. Zodra je dit gelukt is, spawnt er een Hydra op het dak van Sweet's huis. Zie hier wat je allemaal moet doen om de 100% te voltooien. Moet je echt die hele waslijst doen om die 100 % te krijgen?? Of alleen de missies? Je moet de gehele waslijst voltooien, alleen de missies zjin nog maar het topje van de ijsberg. GTA helemaal 100% uitspelen kun je dus gerust een uitdaging noemen, en je bent er bovendien wel even zoet mee. Mocht je er zat van woden dan kan je natuurlijk ook gewoon een 100% savegame downloaden. Reageren
Arthis Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Simpel, de 100% voltooien. Zodra je dit gelukt is, spawnt er een Hydra op het dak van Sweet's huis. Zie hier wat je allemaal moet doen om de 100% te voltooien. daar staat ook dat je naar de sportschool moet zijn geweest en move's moet hebben geleerd. dit is toch enkel voor de fun om mensen in elkaar te slaan? of moet dit echt? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop. <<< ok, wist niet hoe je het weghaald zag het wel Bewerkt: 26 februari 2007 door m.r.gido Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Simpel, de 100% voltooien. Zodra je dit gelukt is, spawnt er een Hydra op het dak van Sweet's huis. Zie hier wat je allemaal moet doen om de 100% te voltooien. daar staat ook dat je naar de sportschool moet zijn geweest en move's moet hebben geleerd. dit is toch enkel voor de fun om mensen in elkaar te slaan? of moet dit echt? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop. Dit moet echt . Dat is iedere keer weer een stapje dichter bij de 100%. Reageren
Maxis Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Oh ja en als je niet weet hoe je bij de Hydra moet komen. Dat doe je door het pad aftelopen achter de garage van CJ's huis. Dan kom je bij allemaal muurtjes uit. Dan klim je op het muurtje die je naar het dak brengt van je buurman. Dan klim je op je buurman's huis. Neem een harde aanloop en spring op het dak waar de Hydra opstaat. Een leuk weetje er ligt ook een Tec9 naast de Hydra die ook nog wel eens van pas kan komen. Het kan allemaal veel makkelijker hoor . Via de verhoging in Sweet's tuin kun je op het dak van je buurman klimmen, van daaruit kun je het dak van Sweet's huis op! Ik deed het tog al op de manier van bassiej, maar tog thnx man en van die tec9 wist ik al. maar tog allemaal bedankt Nog een vraag over de vindplaats van de Hunter, want er zou zogenaamd ook een hunter moeten staan in de haven van San Fierro, wanneer komt die vrij te staan?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Nog een vraag over de vindplaats van de Hunter, want er zou zogenaamd ook een hunter moeten staan in de haven van San Fierro, wanneer komt die vrij te staan?? Je bedoeld de Hunter die spawnt bij marinebasis; Easter Basin? Dit zal afhangen van de vorderingen van de vliegschool. Ga er maar van uit dat je dus minimaal de vliegschool moet hebben gehaald. Al kan het wellicht al wel naar de oefening met de Hunter. In ieder geval, let wel op want naast de Hunter krijg je er ook een hoge wanted-level bij als je het terrein betreedt. Reageren
Maxis Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Dus het is bij die marine schip. Maar hoe ver moet je zijn met vliegschool want ik heb em wel gehaald maar ik heb nog niet alles goud? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Dus het is bij die marine schip. Maar hoe ver moet je zijn met vliegschool want ik heb em wel gehaald maar ik heb nog niet alles goud? Kleine correctie; hij is daar pas beschikbaar naar de missie Vertical Bird zie ik nu (foutje van me), dat betekent dus dat je nog weer meer levels/missies moet doen. Overigens verschijnt er naar de missie Vertical Bird ook een Hydra op Verdant Meadows, en die kan je gewoon pakken zonder een wanted-level te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.