Thabit Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 In de 5 minuten dat ik op Gtaf per dag kom post ik heel af en toe wat, zoals deze wallpaper. Wat vinden jullie ervan? .//Klikvoorvergroting\\. G4me is mijn nickname, het heeft dus niks te maken met The Game. Reageren
AwiVC Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik vind hem zeer mooi! Er zit niet zo heel veel werk aan maar hij is helemaal mijn stijl! Gewoon zwart en dan geen felle eyecatcher maar gewoon een beetje verborgen, begraven woord. 8/10! Reageren
GTAVC Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Een beetje meer kleur en licht zou niet verkeerd staan Ik vind het een beetje kaal en saai je moet wat meer kleur en voorwerpen er in doen en 5/10 Bewerkt: 26 februari 2007 door GTAVC Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik vindt m echt wel vet ook wel mijn style 8/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Een beetje meer kleur en licht zou niet verkeerd staan Ik vind het een beetje kaal en saai je moet wat meer kleur en voorwerpen er in doen en 5/10 Ik gebruik hem als achtergrond voor mijn bureaublad. Een druk achtergrond houd ik niet van. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik vind hem zeer professioneel. Dat is volgensmij ook het kernwoord van deze wallpaper. Het is een zeer mooi logo. Het is ook makkelijk te gebruiken voor een site of ergens anders voor. De kleur van het logo is mooi gekozen. Het vloekt niet met zwart, dus perfect. Het blokkerige effect in het logo is ook erg leuk. Ik zou het een "spijkerbroek" effect noemen. Ik kan geen nadelen vinden. Ik geef je wallpaper een 9,3/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 vind het een nogal makkelijk plaatje eigenlijk, alleen een tekst en logo in en meer niet, zelfs als je niet van drukke bureaublad houd kan die nog wel iets meer 7/10 Reageren
Xyron Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik ben het eigenlijk met djani eens, het is TE eenvoudig vind ik .. maja het is iig niet mijn smaak, ik vind een zwarte achtergrond voor bureaublad ook niet al te mooi:p (maja maakt niet zo veel uit met de rate). Alleen tekst, logo; wel een leuk effect eraan toegevoegd, en een zwarte achtergrond.. probeer er wat aan toe te voegen, wat vector bijvoorbeeld:) 6,8/10 Xyron Reageren
Thabit Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 - Over de tekst heb ik best lang gedaan, ik wilde goeie posities vinden voor de brushes die ik eroverheen gooide. - Logo heb ik best geëdit, stukjes weggehaald, gebrusht, weer wat weggehaald en al met al duurt dat best lang. - Misschien weten jullie het niet, maar de mensen die wat langer op het forum zitten (zoals Twenty Eyes) die hebben meer verstand van mijn stijl dan jullie, ze weten dat ik altijd voor een professionele look kies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.