Jump to content

fifa 07 team

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bij fifa 07 een team gemaakt hebt, kun je dit team later in een van de competities plaatsen.

Na mijn weet kan dit alleen als je een competitie begint in het coach-gedeelte. Of als je een nieuw toernooi begint.

Met vriendschappelijke wedstrijden gaat dit niet, en staat je team ingedeeld bij overige clubs.

Mvg, PTC

Geplaatst:

je kunt als je een "New Coach" begint een club kiezen uit een bepaalde regio. Je pakt er gewoon een, welke maakt niet uit. Heb jij bijvoorbeeld nederlandse eredevisie gepakt, dan staat onderin het scherm club toevoegen/vervangen (correct me if iam wrong).

• 3 maanden later...
Geplaatst:

als je op vervangen drukt.

Dan kan je als het goed is een team kiezen uit een andere competitie.

Hij staat dan onder overige.

correct me if i'm wrong

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar dat komt er niet te staan er komt te staan "There are no new avaible clubs"

Nog 1 keer vertellen wat ik heb gedaan:

Ik heb mijn team gemaakt. toen heb ik spelers gemaakt in mijn eigen team, wil ik een carriere beginnen zegt hij 'There are no new avaible clubs' Wat is het probleem?

IEMAND?

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Gewoon managermode, dan Eredivisie, dan had ik mijn muis op ADO DEN HAAG en klikte op add/replace(Ik heb de engelse versie), en toen koos ik mijn team.

Geplaatst: (bewerkt)

En hoe maakte jij die spelers enzo erin? en het team zelf?

Thanks GTAboy107 (uitleg gekregen via MSN)

Bewerkt: door Mister.X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...