timmeh1234 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik zag op wikigta dat er verschillende assets zijn vrij te spelen.. hoe doe ik dit? dankuwel zoals de burgershot in LV ( voorbeeld ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Je speelt een asset vrij door alle missies van die opdrachtgever/categorie te halen. Even een voorbeeld: Je hebt 7 Quarry missies, als je die alle 7 hebt behaald krijg je zeg maar een beloning op al die missies en je krijgt een asset van zoveel Dollars. Zie die asset als een beloning voor alle missies samen. Overigens kun je niet bij de Burger Shot een asset halen, hier kun je immers geen missies doen. Je krijgt meestal een asset bij zij-missies. Bewerkt: 26 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Nou, da's vrij simpel. Doe missies en je krijgt ze . Kijk, hier een map waar alle Assets opstaan. The Johnson House --> Na Doberman Roboi's Food Market --> Courier missie Los Santos voltooid RS Haul --> Trucking missies voltooid The Hippy Shopper --> Courier missies San Fierro voltooid Zero's Shop --> Na New Model Army Hotel --> Valet Parking voltooid Wang Cars --> Na Puncture Wounds Quarry --> Quarry missies voltooid Verdant Meadows --> Na Green Goo Burgershot Redsands --> Courier missies Las Venturas voltooid Ik hoop je geholpen te hebben. Meer vragen? Stel ze gerust! VWO-er Bewerkt: 26 februari 2007 door VWO-er Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) [...] Overigens kun je niet bij de Burger Shot een asset halen, hier kun je immers geen missies doen. Toch wel hoor, je krijgt een asset bij de Burger Shot in Redsands West in Las Venturas als je de Las Venturas Courier hebt voltooid. Edit: Over de post van VWO-er heen gelezen. Bewerkt: 26 februari 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.