noob7 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hoe bezoek je een prostitue of zoiets en wat is het? Bedankt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 hoe bezoek je een prostitue of zoiets en wat is het?Een prostituee is volgens de Van Dale een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht. In de GTA-reeks is er de mogelijkheid om een prostituee in je auto te krijgen die dan inderdaad tegen betaling je gaat vermaken. Je health gaat hiervan omhoog en aangezien het niet veel geld kost is het best handig. Ik heb het zelf in San Andreas nog nooit meegemaakt, maar in bijvoorbeeld Vice City hoefde je alleen maar in een auto te gaan zitten, naast een mooie vrouw te gaan rijden en na een aantal keer toeteren stapte ze de auto in. In San Andreas gaat dit geloof ik op dezelfde manier, alleen moet je als ik het goed heb ook nog op Y drukken om te bevestigen dat je haar in de auto wilt hebben. Reageren
noob7 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ok bedankt maar ik ben net 9 dus denk ik niet dat het van papa mag. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ok bedankt maar ik ben net 9 dus denk ik niet dat het van papa mag. Hey! Het kan dat dit niet van je papa mag, maar ik kan je geruststellen, als je zo een vrouw in je auto haalt, wiebelt de auto alleen maar en komt er leven bij + je geld gaat eraf, maar als je dan via de voorruit kijkt, dan zie je gewoon dat het hoofdpersonage en die vrouw gewoon zitten, zonder iets te doen! Dus je ziet niks! Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan voor klachten tegen te gaan. Maar het is natuurlijk nog altijd de keuze voor je ouders! Je hoeft dit trouwens niet te doen voor de 100%, want het is gewoon maar voor de fun. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Als je van je vader een spel van 18+ mag spelen dan zal hij het waarschijnlijk niet kwaad worden als je zulke dingen doet. Je kunt namelijk verwachten als er 18+ op de verpakking staat dat er zulke dingen in voor komen. Het geweld in GTA is even erg als de prostitutie in GTA. Reageren
noob7 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ok bedankt maar ik ben net 9 dus denk ik niet dat het van papa mag. Hey! Het kan dat dit niet van je papa mag, maar ik kan je geruststellen, als je zo een vrouw in je auto haalt, wiebelt de auto alleen maar en komt er leven bij + je geld gaat eraf, maar als je dan via de voorruit kijkt, dan zie je gewoon dat het hoofdpersonage en die vrouw gewoon zitten, zonder iets te doen! Dus je ziet niks! Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan voor klachten tegen te gaan. Maar het is natuurlijk nog altijd de keuze voor je ouders! Je hoeft dit trouwens niet te doen voor de 100%, want het is gewoon maar voor de fun. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Bedankt man! Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 En nog even een bevesteging hoe je het moet doen, je moet gewoon met een auto langzaam naast haar gaan rijden en dan stapt ze in en daarna moet je een ''rustig'' plekje op gaan zoeken zegt ze dan. Als het rustig genoeg is zegt de prostituee het zelf en dan gaat de auto wiebelen en je ziet dus helemaal niks. Grtz, Carl Johnson550 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Even nog een toevoeging hoe je het moet doen Ze zegt iets en dan druk je op de PC op de Y knop (als je neit wilt N) en dan komt ze bij je in de auto het kost hoogstens 20 $ dus over het geld hoef je geen zorgen over te maken Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Even nog een toevoeging hoe je het moet doen Ze zegt iets en dan druk je op de PC op de Y knop (als je neit wilt N) en dan komt ze bij je in de auto het kost hoogstens 20 $ dus over het geld hoef je geen zorgen over te maken Dan heb ik hier ook nog een kleine toevoeging voor. Het kost inderdaad geld, maar de hoer zal jou betalen als je de Pimping missies hebt gehaald. Deze kan je starten door in de Broadway te stappen en op '2' te drukken. Nut van die missies is dat je hoeren steeds naar klanten moet brengen, en weer moet ophalen. Je krijgt er geld voor en zoals ik al zei; in het vervolg zal de hoer jou betalen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Als je sex hebt gekregen met een hoer in je auto ben je je gel kwijt maar als ze uitstapt en je maakt haar dood je gaat naar het geld toe, heb je je geld weer terug Reageren
Gtagirl93 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 en waar vind je die rustige plekjes dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Die kan je overal vinden, in een achtertuin, achter een huis, bij een bedrijf... Gewoon even stil staan en je ziet vanzelf of het een goede plek is of niet. Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) en waar vind je die rustige plekjes dan? Meestal bij bosjes, ga erín staan. Ze zal nu 'beginnen'. Stap uit om het te laten stoppen. EDIT: Ik ben in de war met Vice City en III :$ Bewerkt: 7 maart 2007 door Koen729 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.