Jump to content

ik moet plz of de 100% patch hebben of dat je de storyline hebt uitgespeel


gtafan11

Recommended Posts

Je wilt een 100% savegame hebben?

Daar is natuurlijk weer onze downloaddatabase: 100% savegame, Storyline completed savegame

VWO-er

P.S. Volgende keer wil ik je adviseren om je beschrijving niet in de topicTITEL te zetten maar in het bericht. Dat leest wat makkelijker ;).

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag wel wat vriendelijke reageren hoor. We zijn hier niet in dienst van jouw, we zitten hier om mensen met problemen te helpen en als je zo onvriendelijk iets vraagt kun je ook een onvriendelijke reactie verwachten. Al goed, ik hoop niet dat je nog eens zo'n reactie typt. Nou ik help je dan wel, omdat deze reactie anders ook wat overbodig zou zijn.

In de Download Database van ons forum kun je hem vinden deze is behaald door Bassiej™, je kunt hem 'hier' vinden! Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en onthoud, vriendelijkheid is de nummer één voor het hulp vragen. Mocht er nog wat wezen naast dit dan kun je dat natuurlijk altijd vragen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm ik snap het niet echt

HOE ZIT DAT EIGELIJK

dat save patch gedoe

Het is geen savepatch, het is een savegame. Je moet eerst de savegame uitpakken, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Vervolgens ga je naar je Vice city User Files, en daarheen plak je je savegame. Die Vice City User Files vindt je in de map Mijn Documenten. En dan als je dit gedaan hebt start je het spel op en laad je je savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er nog niet helemaal uit komt heb ik in dit topic het al een keer uitgelegd, zie ook onderstaande quote.

1. Download de savegame uit de downloaddatabase.

2. Download winrar als je die nog niet hebt.

3. Open het gedownloade bestand, als het goed is wordt winrar nu geopend en zie je hetvolgende venster.

post-53330-1172405901_thumb.jpg

4. Ga nu naar Mijn Documenten > GTA Vice City User Files en sleep de 'GTAVCsf1.b' uit de winrar in de 'GTA Vice City User Files'.

post-53330-1172406154.jpg

5. Als je al een savegame hebt zal je hem even een andere naam moeten geven ('GTAVCsf2.b').

6. Start nu GTA Vice City en ga naar Start Game > Load Game. Neem nu de eerste.

post-53330-1172406411.jpg

7. Nu zal je 100% savegame moeten werken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...