White Gold Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hey allemaal. Ik wil een liedje hebben over Los Angeles zodat ik in Los Santos daar een parodie op kan maken. Dit wil ik graag zodat mijn trilogie is voltooid . De trilogie houdt in, Los Santos, San Fierro en Las Venturas. De laatste 2 heb ik al en die zijn te bekijken op YouTube. San Fierro: Las Venturas: http://www.youtube.com/watch?v=9AX4s3sUGNU Van Las Venturas komt nog een nieuwe oud, want ik ga een presentatie doen bij Duits over Las Vegas en daarom wil ik m'n filmpje perfect hebben. Dus graag een liedje over Los Angeles . Alvast bedankt. Ik ga het liedje btw legaal downloaden (IStore) of kopen in een winkel . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Misschien zie je hier iets tussenstaan. Daarnaast verplaats ik dit topic even naar Beeld&Geluid, daar past het toch meer . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Er is wel een vaag liedje. Sugarcult - Los Angeles Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 je hebt California Vacation van The Game, Snoop Dogg, Xzibit California Love van 2pac & Dr. Dre en Los Angelos Times van Xzibit Reageren
revealed Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Red Hot Chilli Peppers maken wel veel nummers over Los Angeles/California Reageren
Boris H. Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Bad Religion - Los Angeles is burning Of bedoel je niet zoiets? Want het gaat wel over LA dat brandt. Veel succes met je spreekbeurt. Boris H. Reageren
spoeky Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Of je gebruikt het lied Ronnie Hudson- West Coast Poplock. Dit lied komt ook voor in San Andreas op de radio Bounce fm. En in het lied hebben ze het ook over Los Angeles. Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Everbody in L.a(lied uit TONY HAWK america wasteland)Voor de arties PB je maar.Want zit momenteel bij me oma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.