Jump to content

NL server

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo,

kent iemand een goede nederlandse server waar veel players zijn??

bedankt alvast

Een uitstekende Nederlandse server heb ik wel voor je, namelijk Mr. Green. Neem eens een kijke op hun website, op de hoofdpagina zie je een overzicht met hun servers, als het goed is staat daar ook één SA-MP server. Overigens zijn er meer dan genoeg Nederlandse servers in SA-MP, het is alleen een kwesite van even willen zoeken. In ieder geval veel plezier!

Geplaatst:

Ik had al gezocht maar kon geen goede vinden, alleen 1 waarbij een code nodig was,

maar deze is goed, bedankt!:D

Geplaatst:
Hallo,

kent iemand een goede nederlandse server waar veel players zijn??

bedankt alvast

Een uitstekende Nederlandse server heb ik wel voor je, namelijk Mr. Green. Neem eens een kijke op hun website, op de hoofdpagina zie je een overzicht met hun servers, als het goed is staat daar ook één SA-MP server. Overigens zijn er meer dan genoeg Nederlandse servers in SA-MP, het is alleen een kwesite van even willen zoeken. In ieder geval veel plezier!

hoy

ga anders naar mini games madnes een server met veel mogelijk heden .

ijgen minigames opstarten wapens save ranken geld op bank zetten bedrijven kopen

Geplaatst:

Ik kan je een goeie server aanraden, site

Het is een RPG server met de naam: [NL] Bart vegas RPG,

Je kan er van alles doen, gebouwen kopen, auto's tunen, deathmatches spelen, races doen, of gewoon lol maken met de andere mensen in de server.

Kortom, genoeg te doen in deze server, kom eens kijken.

Killerfist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...