edwinb Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hallo, kent iemand een goede nederlandse server waar veel players zijn?? bedankt alvast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hallo,kent iemand een goede nederlandse server waar veel players zijn?? bedankt alvast Een uitstekende Nederlandse server heb ik wel voor je, namelijk Mr. Green. Neem eens een kijke op hun website, op de hoofdpagina zie je een overzicht met hun servers, als het goed is staat daar ook één SA-MP server. Overigens zijn er meer dan genoeg Nederlandse servers in SA-MP, het is alleen een kwesite van even willen zoeken. In ieder geval veel plezier! Reageren
edwinb Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik had al gezocht maar kon geen goede vinden, alleen 1 waarbij een code nodig was, maar deze is goed, bedankt! Reageren
hetoog Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hallo,kent iemand een goede nederlandse server waar veel players zijn?? bedankt alvast Een uitstekende Nederlandse server heb ik wel voor je, namelijk Mr. Green. Neem eens een kijke op hun website, op de hoofdpagina zie je een overzicht met hun servers, als het goed is staat daar ook één SA-MP server. Overigens zijn er meer dan genoeg Nederlandse servers in SA-MP, het is alleen een kwesite van even willen zoeken. In ieder geval veel plezier! hoy ga anders naar mini games madnes een server met veel mogelijk heden . ijgen minigames opstarten wapens save ranken geld op bank zetten bedrijven kopen Reageren
killerfist Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik kan je een goeie server aanraden, site Het is een RPG server met de naam: [NL] Bart vegas RPG, Je kan er van alles doen, gebouwen kopen, auto's tunen, deathmatches spelen, races doen, of gewoon lol maken met de andere mensen in de server. Kortom, genoeg te doen in deze server, kom eens kijken. Killerfist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.