markoes Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik wil even weten hoe de politie in gta vcs eruit ziet heeft iemand er een screenshot van?? Alvast bedankt, Markoes >>> Door Joriz: Graag volgende keer een iets duidelijkere topic titel gebruiken. Zo kunnen we de topics een beetje uit elkaar houden en weten bezoekers tevens waar het topic over gaat<<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 De politie in GTA Vice City Stories ziet er eigenlijk niet veel anders uit dan Vice City. Gister had ik al een post gemaakt met het verschil tussen de politie van GTA VC en VCS. Het enige verschil wat ik aantrof was eigenlijk het uiterlijk, en de politie in Vice City Stories is wat slomer dan die in Vice City, desalniettemin ik zal de screen hier ook even posten. De rechter politie agent is van Vice City, en de linker is van Vice City Stories. Ook wil ik je vragen om in het vervolg de 'zoekfunctie' te gebruiken, want dit is al meerdere malen aan bod gekomen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Zie ik dat nou verkeerd of staat jou naam op de gevel op de screen van Vice City? >>> Door SummerBase: Dat heet watermerken. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.