Jump to content

missie N.O.E.


Time Fighter

Recommended Posts

ik had nu ook deze missie en ik kreeg hem ook niet gedaan. iets wat het gemakkelijkste is gewoon naar het westen vliegen en het water volgen zo naar de cirkel en terug langs dezelfde weg...zo lukt het bij mij veel geluk..

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb hem nou al een tijdje geleden gehaald die missie en je moet gewoon heen en weer vliegen dus gewoon van links naar rechts van boven naar beneden en dan raken die raketten jou opeens kwijt.

en nu ik hem heb gehaald lijkt die eigenlijk best wel makkelijk.

maar het lijkt gewoon op een irritante missie maar dat is hij niet.

veel geluk voor de genen die hem nog niet hebben gehaald. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
zeg wees nou dapper  ik vloog hoog, richting naar de corona gewoon naartoe vliegen en goed uitwijken voor die raketten die je te zien op radar als te dicht komt dan rap uitwijken en daarna probeer vliegtuig weer op zelfde koers  ik heb die missie meteen geslaagd

denk eraan  want min nonkel (die is wel kolonel van luchtmacht in westhoek :rolleyes: ) zegt dat altyd tegen my, "als jij bang ofzo zyt, betekent dan dat jij een sukkeltje,  wees nou dapper en vecht terug zoo hard als jij kun en probeer ook niks van angst te kennne"

enjah  ik denk meteen aan die zin en probeerde zoo dapper te vliegen  en geslaagd ook hoor  probeer jullie ook  :lol:

Jaja, nu is het duidelijk.....

Gewoon helemaal over zee vliegen, eerst naar de Golden Gate Bridge (gewoon er onderdoor, zet daar even een marker neer met je rechtermuis op de kaart) en dan links aanhouden).

Eitje. Je hebt tijd genoeg, ik had nog 6 minuten over of zo.

Jaja, nu is het duidelijk..... :N

Gewoon helemaal over zee vliegen, eerst naar de Golden Gate Bridge (gewoon er onderdoor, zet daar even een marker neer met je rechtermuis op de kaart) en dan links aanhouden).

Eitje. Je hebt tijd genoeg, ik had nog 6 minuten over of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je moet gewoon laag vliegen, dat is het beste. Natuurlijk wel onder het radar metertje blijven. Echter is het wel geinig om die vliegtuigen achter je aan te hebben... maar dan word het een beetje moeilijk, ze zullen je de gehele tijd dat je vliegt achtervolgen, kortom; het beste is gewoon zo laag mogelijk te vliegen, dan heb je ook geen problemen met enkele straaljagers.

by the way: StrawberryNeo, je bumpt een topic, van circa 1 maand oud.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

dat kan je niet, je kan wel hun raketten omtwijken.

Misschien kan je es proberen naar Mt. Chilliard te vliegenen daar voor plots sterk op te trekken zodat de Hydras tegen de berg vliegen? :puh:

Dat heeft geen nut de hydra's blijven ver genoeg achter je om ook optijd op te trekken ik heb het zo gehaald..:

Ik ging opstijgen en gewoon blijven stijgen tot ze achter je aankomen je gaat gewoon op je doel af.. Als je weet ze zitten achter me aan dan ga je een beetje slingerig vliegen maar wel zorgen dat je bij je doel uitkomt..

Iedere keer als ze een raket afschieten zie je een rood knipperend lichtje op je radar.. Zorg dat je goed inschat wanneer hij heel dichtbij is.. als hij dichtbij is vlieg je ineens naar rechts of links.. maakt niet uit maar de raket zal je dan neit raken..

De bomen moet je gewoon goed voor uitkijken meer kan ik daar niet over zeggen..

Als het niet in een keer lukt moet je gaan oefenen in raketten ontwijken dat doe je zo:

Je pakt een vliegtuig maakt niet uit welke en je vliegt over de legerbasis heen..

Er zal dan ineens een rood knipperend licht op je radar verschijnen (raket) schat dan in wanneer je hem moet ontwijken en ontwijk dat ding dan het kunnen er ook 2 zijn die op je afvliegen maar ze zullen tegelijk ontploffen dus niks zal je raken..

Lukt het je probeer het dna nog 3x blijft het lukken doe dan de missie ik weet zeker dat dit wel helpt zo heb ik het ook gedaan..

gegroet kapii

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...