Jump to content

wie weet meer over de poolhouse glitch en meer

Recommended Posts

Geplaatst:

hey , wie kan mij meer vertellen over de poolhouse glitch , en veel mensen hebben het over dat je door een raam kan springen bij een ''spookhuis'' in prickle pine ( weer anderen zeggen in fort carson ) in las venturas en dat je dan

in area69 komt of in het legerbasis.

Uit de info die ik nu hier kan vinden kan ik niet veel halen.

wie kan me meer vertellen

aub ook een foto erbij als het kan ;)

want ik wil ook bij me uitgespeelde save naar area69 of het gewoon uitproberen :)

thanx alvast

greetzzz, l.sio

Geplaatst: (bewerkt)
hey , wie kan mij meer vertellen over de poolhouse glitch , en veel mensen hebben het over dat je door een raam kan springen bij een ''spookhuis'' in prickle pine ( weer anderen zeggen in fort carson ) in las venturas en dat je dan

in area69 komt of in het legerbasis.

Uit de info die ik nu hier kan vinden kan ik niet veel halen.

wie kan me meer vertellen

aub ook een foto erbij als het kan ;)

want ik wil ook bij me uitgespeelde save naar area69 of het gewoon uitproberen :)

thanx alvast

greetzzz, l.sio

Hoi l.sio

ik weet het niet, maar misschien kan je een kijken op WikiGta :{

Suc6 :D

Bewerkt: door _Mouser_
Geplaatst:

Het is niet in Prickle Pine of in Fort Cason, maar gewoon in Vinewood. Je moet naar een grote villa gaan, niet jou eigen maar een andere. (Ik heb daarvan een kaartje van gemaakt.) Als je daar dus bent ga je naar de achterkant van het huis, dus waar het zwembad ligt. Als je daar voor de muur staat, tik je de Jetpack code in. Volgens mij kom je dan in het huis, en kun je via daar onder de map. Meer weet ik er overigens ook niet vanaf.

Geplaatst:

Area 69 is de legerbasis en is te bereiken via de Blue Hell. Er zijn een aantal ingangen van de Blue Hell, maar zo uit mijn hoofd weet ik er maar eén; deze "ingang" bevindt zich bij een raam bij het savehouse ten noorden van Madd Dog's Crib. Om in Area 69 te geraken, moet je met een Jetpack door de "ingang" vliegen en onder de gornd naar Area 69 vliegen. Voer wel van te voren de Never Wanted Cheat in om te voorkomen dat je vijf sterren krijgt voor het betreden van het terrein. Als je onder Area 69 zweeft, ga je naar onder met je Jetpack totdat je automatisch in het ondergronds complex van Area 69 spawnt.

Geplaatst:
Wat bedoel je met " Poolhouse " ?

Ik weet het huis enzo wel zijn hé .. maar poolhouse ?

Hoe bedoel je? De glitch zelf bevindt zich bij een villa (house) met een zwembad (pool). Waarschijnlijk dat de vinder hiervan de glitch vernoemde naar het huis en het zwembad. Overigens hoop ik dat je dit bedoeld, want anders snap ik je vraag ook niet.

Geplaatst:

bedankt jongens , ik hoop dat het lukt met deze tips ;)

:) ik hoor jullie nog wel

en nog iets ik heb met ''vehicle spawner '' iets ontdekt , je kan een RCcam spawnen dat is een bloempot waarin je kan rijden :S

ik plaats binnenkort nog wel een fotootje

laterzz, l.sio

Geplaatst:
Het is niet in Prickle Pine of in Fort Cason, maar gewoon in Vinewood. Je moet naar een grote villa gaan, niet jou eigen maar een andere. (Ik heb daarvan een kaartje van gemaakt.) Als je daar dus bent ga je naar de achterkant van het huis, dus waar het zwembad ligt. Als je daar voor de muur staat, tik je de Jetpack code in. Volgens mij kom je dan in het huis, en kun je via daar onder de map. Meer weet ik er overigens ook niet vanaf.

Dit kan als het goed is alleen op de ps2. Want in de release van de pc hebben ze dit eruit gehaald ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...