Jump to content

Huh?

_Mouser_

Recommended Posts

Je hebt een paar missie's van Umberto Robina (Cubans)

en bij de 2 laatste moet je een DrugsFactory Binnenvallen.

bij mij staat er dus een of andere rare muur voor de ingang van de DrugsFactory,

dus als ik die schutter van het dak heb afgeschoten,

moet je naar die auto rennen, en hem wegbrengen naar Café Robina,

bij my staat er dan een muur, 0_0

tussen de 2 gebouwen. en dan zit ik vast met De Haitians.

ik snap dr niks van, want ik heb hem al eens eerder gehaald,

toen deed hij het wel..

BTW: is het normaal dat de Taxi & de Cabbie springen als je op 'Shift' drukt :?

(Hieronder een Schets van de situatie)

Bewerkt: door _Mouser_
Delen op andere websites

bij my staat er dan een muur, 0_0

tussen de 2 gebouwen. en dan zit ik vast met De Haitians.

ik snap dr niks van, want ik heb hem al eens eerder gehaald,

toen deed hij het wel..

Ik heb nog nooit eerder gehoord van een muur die op die plaats staat tijdens die missie. Waar het precies aan ligt kan ik je dus niet vertellen, maar installeer je Vice City eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Je savegame kun je gewoon op je computer laten staan, dus die raak je niet kwijt als je het spel opnieuw installeert.
BTW: is het normaal dat de Taxi & de Cabbie springen als je op 'Shift' drukt :?
Ja, dat is normaal...mits je 100 mensen hebt weggebracht met de taxi. Het springen van de taxi's is namelijk de beloning voor het voltooien daarvan.
Delen op andere websites

Ik gok (correct me if I'm wrong) dat je ergens een savegame gedownload hebt (misschien met de storyline alleen uitgespeeld). Dat maak ik op uit het feit dat je dat van de taxi's niet weet en dat taxi's blijkbaar altijd al "sprongen"

Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe savegame of gewoon opnieuw beginnen. BTW: Nadat je Nandrodavid's tip hebt opgevolgd ;)

Mvg, Awi

Delen op andere websites

Onzichtbare muren kunnen helemaal nooit in het spel voorkomen, ik heb het zelf ook gehad nadat ik mods heb geïnstalleerd. Bij mij kon ik toen niet meer op de aanlegsteigers van de marina komen, dat er bij jou een onzichtbare muur staat, moet dus gewoon komen door mods. Voor de rest kan er niets zijn wat hier iets mee te maken heeft, de enige onzichtbare muur die in het spel zit zonder codes is bij de ophaalplek van het Havanaoutfit als je deze eerder hebt verkregen dan het Copoutfit, verder nooit.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...