Carl Johnson550 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Heee, Bij GTA eet ik echt NOOIT misschien op het begin 1x ofso, maar nu is dus mijn vraag is dat wel goed/normaal?? Grtz, Babos Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ja, je mag natuurlijk zelf bepalen of je nu wel of niet eet. Er werd in het begin, toen San Andreas nog niet uit was, misschien gedacht dat het eten echt nodig was, maar dat is het niet. Als je tussendoor regelmatig je game saved, dan wordt je 'health bar' (je gezondheid dus) automatisch weer opgevuld. Daar komt dus geen eten aan te pas. Het enige wat je krijgt als je te veel eet is dat je te dik wordt, maar je wordt alleen te dik als je balkje met 'health' al vol zit. Dus, eten in San Andreas is niet noodzakelijk om in leven te blijven, je kunt in plaats daarvan ook gewoon saven. Het is dus eerder gewoon een leuke toevoeging in het spel dan dat het echt nodig is. Reageren
ArticLight Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Heee,Bij GTA eet ik echt NOOIT misschien op het begin 1x ofso, maar nu is dus mijn vraag is dat wel goed/normaal?? Grtz, Babos Dat is inderdaad niet zo slim. Na een tijdje zal je de melding krijgen dat CJ honger heeft/krijgt en dat je snel wat moet gaan eten om niet te verzwakken. Als je verzwakt gaan er spieren vanaf (correct me if I'm wrong). Er is wel een cheat om te zorgen dat je geen honger meer krijgt: PC: AEDUWNV PS2: Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X Xbox: X, White, Right Trigger, Y, Up, X, White, Up, A En door het saven word je natuurlijk weer normaal, zoals Froodooo al zei. Bewerkt: 26 februari 2007 door ArticLight Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Opzich maakt het niet zoveel uit. Als je niet zoveel eet. Maar als je nooit eet is niet goed. In het echt is dat ook niet goed. Neem minimaal als je vet of spieren of je leven eraf gaat één maaltijd van 2 dollar bij een van de restaurants. >>> Door Bling: Welke informatie probeer je toe te voegen? Naar mijn weten was dit allemaal al gezegd in bovenstaande posts. <<< Reageren
Cenzy Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Je kan natuurlijk wel ( als je een Cheater bent ) in het begin goed eten bv. 25% vet en dan de Cheat doen dat CJ nooit meer hoeft te eten dan Blijft CJ heel het spel met 25 % vet lopen. Als je traint gaat het er natuurlijk vanaf Cenzy Sorry sorry sorry !! , ik had niet gezien dat .. ArticLight het al had gepost M'n Excuses .. Bewerkt: 26 februari 2007 door Cenzy Reageren
Arthis Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 en als je niet eet gaat dan je leven heel langzaam achteruit ofzo? dat heb ik bij mij nog nooit zien gebeuren Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ja dan gaat inderdaad je leven eraf. En moet je gauw iets gaan eten voordat je dood gaat. Reageren
tinyq Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 eigenlijk maakt het niet zoveel uit als je niet zoveel eet als je maar de code doet van dat je nooit meer hoeft te eten!!! Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ok, Bedankt! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Dat niet. Na een ziekenhuis bezoek ben je bijna weer de ouwe CJ. Maar toch je kan je wapens kwijt raken als je in het ziekenhuis bent geweest. Het is beter om wel te eten. Als je hoeveelheid vet op 0 % staat zal ik wat gaan eten. Een salade word je niet zo dik van. Van een kleine maaltijd ook niet. Van een grote maaltijd meestal wel. Ik vind het ook mooi staan 0 % spieren 0 % vet. Maar ik heb wel altijd 20 % spieren 20 % vet voor de gezondheid. Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik ben zo´n boddy builder . Ik heb 0% vet en 100% spieren. Reageren
Arthis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ik zag een keer een plaatje van een slanke CJ en daarna een plaatje met een Súúúúúper dikke CJ(allebij de foto'sin een restaurant Bij mij gaat hij na een paar big mag menu's overgeven. is dat een code dat hij niet overgeeft ofzo? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Neen, maar we weten wél wanneer hij ongeveer zal overgeven. CJ kan max. 11 à 12 maaltijden na elkaar binnenkrijgen. Na de 11de of 12de keer zal hij over zijn nek gaan. Om snel dik te worden kun je dus gewoon het best 10 vette maaltijden te eten en niet te trainen in de gym. Of gewoon niet veel lopen, fietsen of zwemmen, dan gaat er ook vet af (trouwens ook spieren). Reageren
Arthis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Neen, maar we weten wél wanneer hij ongeveer zal overgeven. CJ kan max. 11 à 12 maaltijden na elkaar binnenkrijgen. Na de 11de of 12de keer zal hij over zijn nek gaan. Om snel dik te worden kun je dus gewoon het best 10 vette maaltijden te eten en niet te trainen in de gym. Of gewoon niet veel lopen, fietsen of zwemmen, dan gaat er ook vet af (trouwens ook spieren). oké thank's Reageren
Mesut Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Euhmm ik weet niet of dit echt is maar ik ben met zo'n ong. 10 % healt naar de burgershot geweest. Al na 6 x ofso werd mijn healt al 100 % maar ik wou meer eten en toen na de 10e keer ofso moest ik kotsen en toen was mijn healt weer 10 % Mss is ff uitproberen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.