Jump to content

Sex appeal

Carl Johnson550

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik had een vraag wat is het nut van Sex appeal? En nog een: Hoe kan je die verhogen?(ik heb al tatoes genomen, naar de kapper geweest, gaan shoppen, mussle helemaal vol) en nog een: Welke kleren zijn dan het beste om te verhogen?

Grtz Babos

Geplaatst: (bewerkt)

Sex appeal heeft voor nut dat vriendinnen van je minder kijken naar andere dingen zoals spieren en vet.

Door alle Oysters te zoeken en te pakken krijg je max. Sex appeal. (voor zo ver ik weet)

Hier is een kaart met alle Oysters.

Als je op zo'n oranje bolletje klikt dan krijg je die oyster te zien.

Welke kleren het best zijn om te verhogen weet ik niet. Maar voor de hoogste kan je best wel in Didier Sachs zijn.

Edit: Ik heb het even opgezocht en op deze site kan je zien welke kleren er zijn, en hoeveel Sex appeal ze hebben.

Bewerkt: door hanneswasco

Het nu van sex apeal is dat sommige vriendinnen pas met je willen daten als je een bapaald hoogte aan sex apeal hebt.

De kleding van de Diedier Sachs zijn het beste voor sex apeal maar die gaat pas open na de missie A Home in The Hills. Voor de rest helpt een dure auto. En het vinden van alle oysters.

Klink hier voor de vindplaatsen

Edit moet toch sneller typen :$

Bewerkt: door Mirrrr
Welke kleren het best zijn om te verhogen weet ik niet. Maar voor de hoogste kan je best wel in Didier Sachs zijn.

Momenteel is men op WikiGTA druk bezig om de hoogte van het sex-appeal bij de kleren te zetten. Zolang dit nog niet af is verwijs ik hem wel naar een andere pagina, namelijk deze. Op die pagina zie je per winkel elk kledingstuk plus het aantal procenten sex-appeal die elk kledingstuk met zich meedraagt.

@Hieronder: Dat pak heet 'Gimp Suit' en krijg je niet van je vriendin Millie, maar in de missie 'A key to her Heart'.

Bewerkt: door -Matthijs-

je kan je sex apeal ook verhogen door die ene speciale suit te dragen die je van een van je vriedinnen krijgt, ben vergeten hoe die suit heet, ik zoek het ff voor je op: GIMP suit als ik me niet vergis

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Je kan ook bij Didier Sachs het Tuxedo pak kopen , Ook het Tuxedo broek , dan met zwarte schoenen , goud horloge , dollar ketting , En de Black Derby kopen. Oh ja vergeet de zwarte zonnebril niet. :D Nu komt er veel Sex Appeal bij. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...